Sales and Service Staff till Actic i Älta

Sales and Service Staff till Actic i ÄltaVi söker nu en medarbetare till vår anläggning Actic Älta.Tjänsten är på deltid, 50%,ochpassar dig som vill arbeta varierande arbetstider så som dag, kväll och helg. Sales and Service StaffEtt av Actics fokusområden är att stärka upp vårt kunderbjudande och nyckeln till det är våra medarbetare. Som Sales and Service Staff är du en inspirationskälla för våra medlemmar, du ser till att sprida glädje och energi och arbetar för att skapa bästa möjliga kundupplevelse genom att vara närvarande och behjälplig. För att trivas i rollen gillar du varierade arbetsuppgifter. Du kommer att: Stå i reception och hjälpa våra medlemmar med bland annat tränings- och medlemskapsfrågor Ansvara för att anläggningen och utrustningen är i bästa skick samt att det är rent och fräscht genom att bland annat plocka vikter och städa Arbeta med försäljning, främst medlemsskapsförsäljning samt få våra medlemmar att nyttja hela vårt träningserbjudande Hjälpa nya medlemmar att få en bra träningsstart hos oss genom att vägleda de i gymmet och i vår digitala plattform och app "Actic" - baserat på deras nuläge, mål och förutsättningar För att lyckas i rollen har du Fyllt 18 år Ett stort intresse för människor och service Erfarenhet av försäljning och/eller kundservice Möjlighet att arbeta varierande arbetstider Vi ser det som meriterade om du har erfarenhet eller intresse för gruppträning Våra Värderingar: På Actic tror vi på en företagskultur som är rolig, energisk och bygger på ömsesidig respekt. Vi arbetar efter tydliga värderingar: Passion, Customer Focus, Performance och Teamwork. Som medlem av vårt team bidrar du till en arbetsplats vi alla kan vara stolta över. Missa inte möjligheten att bli en del av Actics fortsatta framgångsresa. Skicka in din ansökan idag och ta steget mot en spännande framtid hos oss på Actic!

22 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Butiksbiträde

Vi har funnits i Täby centrum i mer än 8 år men har med vår tidigare kunskaper inom branschen ökat verksamheten, vår vision är förstås att fortsätta öka därför är det viktigt för oss med noggrannhet samt service gentemot våra kunder. Du ska ha hög servicenivån ( bra kundbemötande ), kunna ta en konversation med kunder, hantera lagom mycket stress och sortera leverans väldigt noga. Vi söker nu ett kassa biträde som har servicenivån på allra högsta nivå. Arbetet innefattar nålning av plagg (för ändringar & lagningar),sprätta plagg, sortering av leverans (kemtvätt & mattvätt), detta kommer att läras ut under en inlärningsperiod på ca 3-5 dagar(beroende på hur snabbt man lär sig). Fasta dagar och tider under veckorna, man kan även kvalificeras för en heltidstjänst. #jobbjustnu

21 maj 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Helgkassör och Semestervikarie Sökes

Vi söker en eventuellt två nya medarbetare under Juli-Augusti plus lördagar och söndagar. Ni kommer att i första hand arbeta som kassör men även hjälpa till att plocka varor i viss mån under sommaren. Vi utbildar er internt och inga tidigare erfarenheter krävs. Ansökan skickas på mail och vi ser fram emot er ansökan! [email protected]

21 maj 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Semestervikarie till kassan & informationen

Arbetsbeskrivning: I rollen som Kassa och informationsmedarbetare på BAUHAUS har du en viktig roll då du är BAUHAUS ansikte utåt mot våra kunder. I din roll arbetar du i vår kassalinje med sedvanliga kassauppgifter samt i vår informationsdisk med kundservice genom att besvara frågor via disk, mail och telefon. Du är också vår första instans för hantering av reklamationer och återköp och därför är det viktigt att du har en ödmjukinställning, är serviceminded och professionell gentemot kundens behov och önskemål. Du ingår i ett team av duktiga medarbetare som alla arbetar för att göra arbetsdagen så bra som möjligt både för kunder och kollegor. BAUHAUS har ett stort, varierat och spännande sortiment vilket skapar stor variation i arbetet. Hos oss trivs man! Här möts alla åldersgrupper som alla bidrar med sin unika erfarenhet vilket skapar en härlig dynamik. Vill du komma in i vår gemenskap, då kanske detta är jobbet för dig? Vem söker vi? Vi söker efter dig som tycker om och är duktig på att arbeta med människor samt är service- och kundfokuserad. Vi gillar att du är lösningsorienterad och har en positiv inställning till din omgivning. Du är behöver vara utåtriktad, självständig och flexibel för att trivas i rollen. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Det är ett extra plus om du är praktiskt lagd med branscherfarenhet och/eller har varit hantverkare, men det är inte ett krav. Du behöver vara minst 18 år och behärska svenska i tal och skrift och engelska i tal. I denna rekrytering kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret. BAUHAUS erbjuder: en kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag  finns i 19 länder.  BAUHAUS är en inspirarenade arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö.   Vi bidrar till en bra företagskultur och rolig arbetsplats  Vi uppmärksammar framgång och innovativa idéer Vi arbetar för en trygg och säker arbetsmiljö Vi har nolltolerans mot trakasserier och diskriminering Vi accepterar ingen form av korruption Vi arbetar för en hållbar utveckling Vi följer policyer,riktlinjer och lagkrav BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare  utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personligutveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären.  BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 24 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Umeå i norr till Malmö i söder.

20 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Koordinator till Audika Haninge

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Audika. Om företaget: Audika ägs av Demant som är en dansk hörselkoncern som grundades 1904. Audika driver ett 30-tal hörselkliniker med cirka 100 legitimerade audionomer och totalt cirka 200 medarbetare i Sverige. De är auktoriserade av regionerna i Stockholm, Skåne, Uppsala och Östergötland och driver fem privata kliniker i Västerås, Kalmar/Karlskrona, Göteborg, Örebro och Gävle. Hos Audika får du på en professionell arbetsplats, där du tillsammans med engagerade kollegor hjälper fler människor att höra bättre varje dag. Deras gemensamma värdegrund, som är basen för allt de gör, består av fyra delar: de skapar förtroende, de är lagspelare, de skapar innovativa lösningar och tillämpar en kan-göra-attityd. Deras vision är att hjälpa fler att höra bättre. Arbetsuppgifter: I rollen som koordinator är du den första som välkomnar Audikas kunder till deras kliniker och hanterar försäljning och enklare reparationer över disk. Du ansvarar för beställningar och ett mindre lager med hörapparater. Vidare arbetar du administrativt i olika system och är den som koordinerar och tar hand om av- och ombokningar av kundbesök i nära samarbete med kontaktcenter. Du samarbetar med Audikas audionomer och säkerställer att kundflödet fungerar optimalt. Som koordinator representerar du Audika och ser därför till att kliniken är presentabel och hjälper till där det behövs. • Välkomna Audikas kunder • Försäljning och enklare reapartion av hörapparater över disk • Lägga beställningar och posthantering • Administrativt arbete i olika system Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Avslutad gymnasial utbildning • Några års arbetserfarenhet inom service/försäljning • Meriterande med tekniskt intresse • God data- och systemvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift För att trivas i rollen som koordinator är du självgående, initiativtagande och har ett positivt förhållningssätt till problemlösning. Du är serviceminded ut i fingerspetsarna vilket visar sig i ditt bemötande där du alltid gör det lilla extra för kunden och kollegorna. Eftersom tjänsten innefattar ett enklare arbete med reparationer över disk är det meriterande att du har att tekniskt intresse. Audika arbetar nära sina kunder och kollegor och sätter ett stort värde på din sociala kompetens i bemötande med olika människor. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Haninge, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

20 maj 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Sales and Service Staff till Actic i Falköping

Sales and Service Staff till Actic i FalköpingVi söker nu fler medarbetare till vår anläggning Actic Falköping Odenbadet.Tjänsten är på deltid passar dig som vill arbeta varierande arbetstider så som dag, kväll och helg. Sales and Service StaffEtt av Actics fokusområden är att stärka upp vårt kunderbjudande och nyckeln till det är våra medarbetare. Som Sales and Service Staff är du en inspirationskälla för våra medlemmar, du ser till att sprida glädje och energi och arbetar för att skapa bästa möjliga kundupplevelse genom att vara närvarande och behjälplig. För att trivas i rollen gillar du varierade arbetsuppgifter. Du kommer att: Stå i reception och hjälpa våra medlemmar med bland annat tränings- och medlemskapsfrågor Ansvara för att anläggningen och utrustningen är i bästa skick samt att det är rent och fräscht genom att bland annat plocka vikter och städa Arbeta med försäljning, främst medlemsskapsförsäljning samt få våra medlemmar att nyttja hela vårt träningserbjudande Hjälpa nya medlemmar att få en bra träningsstart hos oss genom att vägleda de i gymmet och i vår digitala plattform och app "Actic" - baserat på deras nuläge, mål och förutsättningar För att lyckas i rollen har du Fyllt 18 år Ett stort intresse för människor och service Erfarenhet av försäljning och/eller kundservice Möjlighet att arbeta varierande arbetstider Vi ser det som meriterade om du har erfarenhet eller intresse för gruppträning Våra Värderingar: På Actic tror vi på en företagskultur som är rolig, energisk och bygger på ömsesidig respekt. Vi arbetar efter tydliga värderingar: Passion, Customer Focus, Performance och Teamwork. Som medlem av vårt team bidrar du till en arbetsplats vi alla kan vara stolta över. Missa inte möjligheten att bli en del av Actics fortsatta framgångsresa. Skicka in din ansökan idag och ta steget mot en spännande framtid hos oss på Actic!

20 maj 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Säsong Kassamedarbetare 20 tim/vecka

HORNBACH Byggmarknad AB Har du har en utpräglad känsla för service och brinner för försäljning? HORNBACH framgång bygger på medarbetarnas genuina engagemang och där vi alltid följer vår strategi som innebär att vi ställer höga kvalitetskrav på våra varuhus och vårt Sortiment. Stämmer detta in på dig? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. I rollen som kassamedarbetare består dina huvudsakliga arbetsuppgifter att expediera kunder i kassan. Exempel på förekommande arbetsuppgifter * Säkerställa att de dagliga rutiner i kassan efterföljs * Returhantering * Lyhörd för kundens önskemål och behov * Vid behov vara behjälplig på andra avdelningar Din profil * Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av detaljhandeln * Meriterande om du har tidigare erfarenhet av kassa * Utpräglad känsla för service och kundorientering samt kunskap av försäljning * Som person är du noggrann och lösningsorienterad. * Meriterande om du har truckkort (A1-A4 & B1-B4) Vi erbjuder * Strukturerad inarbetningsplan * Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter. För denna tjänsten utför vi bakgrundskontroll Arbetstid/Varaktighet: Säsongsanställning. Deltid 20 tim/v. Arbetstiderna är dag, kväll samt varannan helg Lön: Lön enligt kollektivavtal Tillträde:  Omgående - 25/8

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Butiksbiträde / Butikssäljare sökes

Butiksbirtäde/Kassa personal sökes på heltid Vilka är vi? Sågens Närlivs i Vendelsö/Haninge (En livsmedelsbutik som har funnits i mer än 30 år). Befinner sig i ett lugnt område med många trevliga stamkunder. Här har du möjlighet till utveckling med trevliga hjälpsamma kollegor på arbetet. Om Tjänsten Tjänsten är på heltid med tillträde så snart som möjligt efter överenskommelse. Vi har öppet vardagar 10-19 och helger 10-17. Tjänsten omfattar arbete med försäljning, påfyllning av varor och lager arbeten samt posthantering. Vem är du? * Kan ge god service och trevligt bemötande * Du vill vara del av ett team som arbetar tillsammans och vill framåt * Du har fyllt 18 år och behärskar svenska flytande i både tal och skrift * Du klarar av att lyfta varor och leveranser upp till 20kg. * Erfarenhet är inget krav, men är ett plus Meriterande Om du är berättigad till någon form av anställningsstöd kan du skriva det i ansöknings rubriken Obs. Alla ansökningar tas emot endast via E-post eller normal post. Skicka gärna med cv och foto. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Kassabiträde

Kassapersonal med kassavana Kassa,Godis,Tobak,Glass,Lager,Städ mm Skicka gärna ditt CV till: [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Mässvärdar för uppdrag i augusti

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Nu söker vi för vår kunds räkning kassapersonal/entrévärdar till mässa i Piteå i augusti. Har du erfarenhet av service, gillar när tempot är högt och tycker om att träffa människor? Då kan detta vara ett toppentillfälle för dig! Du bör vara tillgänglig och kunna jobba heltid mellan 6/8-11/8. Dina arbetsuppgifter Som mässvärd/kassapersonal kommer du hantera entrékassor samt finnas tillgänglig för diverse kundserviceärenden se till att det hålls rent och snyggt på mässområdet samt hjälper till där det behövs. Att arbeta i kassan innebär att du har ansvar för kort- och kontanthantering, inlösen av kuponger samt att välkomna besökare och se till att alla kunder och besökare får en så bra upplevelse som möjligt. Din profil Vi tror att du idag arbetar deltid eller studerar. Vidare ser vi gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna med inslag av kassaarbete och kundservice. Har du tidigare arbetat på mässa är det meriterande. Som person är det viktigt att du brinner för att ge service och har en positiv och alert personlighet. Du är flexibel och tycker om när det är mycket att göra. Arbetet kräver att du är stresstålig då det stundtals kan vara ett mycket högt tempo. Samtidigt som du är självständig är det också viktigt att du är duktig på att samarbeta. Ansökan För mer information är du varmt välkommen att kontakta Frida Lundberg tfn; 0733-51 27 38. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, ansök därför så snart som möjligt via www.clockworkpersonal.se.

13 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024