Art Director/AD

Sök bland 8 lediga jobb som Art Director/AD och börja ditt nya yrkesliv idag!

Digital Designer / Art Director

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du skapa fantastisk design för stora och små B2B-varumärken? Vi är stora resultat och starka känslor. Klipska analyser och kreativa explosioner. Vi är hållbar affärsutveckling, konverterande kampanjer och vacker form. Vi är en strategisk partner för en digital tid. Vi är IPM och vi letar efter dig - en visionär designer med fantastiskt hantverkskunnande. Digital Designer / AD på IPM Brand & Communication I rollen som Digital Designer / Art Director på IPM kommer du ansvara för att skapa, utveckla, forma och förändra varumärken, upplevelser, kampanjer och hemsidor med modern design för starka B2B-kunder i en stor variation av branscher och områden. Lokal som nationell, stor som liten. Tillsammans med dig vill vi visa att skarp design och vass kommunikation gör lika stor nytta för företag som säljer till företag som för dem som vänder sig mot konsument. Vad kan vi erbjuda för roll? Som Digital Designer / Art Director ansvarar du för att skapa visuellt slående och övertygande designkoncept för våra kunders varumärken och kommunikation. En roll som kräver bred erfarenhet av att utveckla kreativa och sammanhängande lösningar till kanaler som webb, sociala medier, annonskanaler och print samt genom animering och film. Du kommer att ingå i vårt Kommunikationsteam där vi konceptualiserar, designar och utvecklar all idé och produktion som driver kundens varumärke framåt. Du blir en nyckelspelare i vårt team och jobbar tätt tillsammans med Senior Copywriter och Creative Director för att utveckla identiteter och koncept för våra uppdragsgivare. Du stöttar teamets Content Designer och Content Producer för att säkerställa vår produktion med hög kvalitet och effektivitet. Därför är det viktigt att du kan greppa hela spektrat från hög konceptuell nivå till minsta detalj utan att tappa fokus på målet. Vi vill att du har en kreativ inställning med ett strategiskt perspektiv och målmedvetenhet. För att lyckas behöver du snabbt anpassa dig till föränderliga prioriteringar, krav och identifiera möjligheter för våra kunder. Kunderna varierar mellan stora internationella tjänstevarumärken till mindre kända tillverkande industrier. Vi tror på att fokusera på kundens resultat, när kunden når sina affärsmål växer du och vi med dem. Vem är du? Du är en självgående person med förmåga att leverera kvalitet och tempo - idéer på uppstuds och leveranser enligt hela designprocessen. Du vet hur man designar effektivt och konsekvent och drivs av att skapa både fantastiska ting och grymma resultat. Din nyfikenhet gör att du kan se nyttan av teknik som AI och nya medier eller plattformar för att göra ditt nästa projekt ännu bättre.Du uppskattar att få utrymme för att vara med och bygga och förändra både process och erbjudande för ditt tjänsteområde och projekten du arbetar med. I framtiden kanske du drömmer om att bli den som är kreativt ansvarig som Design Director eller Creative Director? Relevant erfarenhet Först och främst ÄLSKAR du design, alltså alla aspekter av designprocessen - research, strategi, konceptutveckling, prototyping - men du skiner som allra bäst när det handlar om att sedan designa och arbeta fram visuellt tilltalande, attraktiva, smarta och fantastiska upplevelser. Mångsidig erfarenhet: Du har arbetat inom en mängd olika branscher och projekt och har med dig en bred erfarenhet inom visuell identitet, grafisk produktion, webbdesign/UX och/eller varumärkesdesign. Affärsdriven: Du arbetar, eller har arbetat på byrå eller som frilans och vet hur man sätter fler kunder och projekt i fokus samtidigt. Samarbete och kommunikation: Du är en lagspelare som har arbetat ihop med flera olika typer av roller som varumärkesstrateger, copywriters, fotografer, UX-designers och front-end utvecklare. Kultur: Du är självgående, trivs med att arbeta i både egna projekt och större projektteam över flera discipliner. Karriäraspirationer: Du är nyfiken och motiverad, vill lära dig mer av både kollegor, kunder och teknik. Du är inte rädd för att vare sig utmana eller utmanas. Framöver kanske du drömmer om att leda ditt eget designteam? Det hade varit underbart om du också har: Erfarenhet av Art Direction inom foto och film (hos kund och i studio) Har använt AI verktyg för generering av bilder, grafik och film i faktiska projekt Tidigare projekterfarenhet från animation, 3D och rendering Krav på dig som söker rollen: 3+ års erfarenhet inom en designdisciplin såsom digital design, visuell identitet eller varumärkesdesign. Arbetat på byrå, som frilans eller konsult. Behärskar designverktyg som Figma och Adobe Creative Suite. Portfolio och/eller case som visar en rad designprojekt och en djup förståelse för designprinciper och -processer.

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Art Director to H&M Brand Development

Company Description H&M Brand Development is a global function with the mission to build brand value that grows the business. We set and drive a holistic brand- and creative strategy and build an inspiring brand experience across all touchpoints and every interaction with consumers around the world. We create and steer brand building marketing. We set the frame and orchestrate the global marketing budget and brand calendar. We support the business with frameworks and tools to empower the regions and business units to grow our customer base. Job Description We are searching for an experienced Senior Social Art Director to join our team at H&M and contribute to the evolution of our brand. As a key player in the Brand Development function, you will shape our organic and paid social media creative to drive business growth. The role is crucial in creating and directing the social media content for H&M globally, and plays an important part in securing, driving, and developing our visual expression. Key responsibilities: Art Direction: Lead the creative vision for social media campaigns, ensuring alignment with overall brand identity and marketing objectives. Content Creation: Conceptualize and produce visually appealing content, including graphics, images, videos, and animations, tailored for specific social media platforms. Campaign Development: Collaborate with marketing and advertising teams to develop innovative and effective social media campaigns that drive engagement and achieve business goals. Strategy Development: Contribute to the development of social media strategy, including content calendars, audience targeting, and performance metrics. Analytics and Optimization: Analyse social media performance metrics and use insights to optimize content strategies, improve engagement, and drive conversion. Qualifications We are looking for someone who loves consuming and creating social content and is willing to experiment with new formats and platforms. As a person, we believe you are always an ambassador for H&M and part of leading our company forward where everyone is seen as a leader, both for yourself and the work you do. You actively work to achieve great teamwork where our values are the basis for your work and a natural part of our way of working. What you need to succeed: Several years of experience in the field of Art Direction for Social Media. Proven ability to successfully execute on creative concepts and content. An eye for fashion aesthetics, the marketing and media landscape, tech and trends. Excellent written and oral communication skills in English. Solutions based approach and strong leadership skills. Additional Information This is a full-time permanent position based at our Head Office in Stockholm, starting as soon as possible. Apply by sending in your CV in English as well as your Portfolio of social content as soon as possible, but no later than the 26th of May. Due to data policies, we only accept applications through career page. Benefits We offer all our employees at H&M Group attractive benefits with extensive development opportunities around the globe. All our employees receive a staff discount card, usable on all our H&M Group brands in stores and online. Brands covered by the discount are H&M (Beauty and Move included), COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories, ARKET, Afound. In addition to our staff discount, all our employees are included in our H&M Incentive Program – HIP. You can read more about our H&M Incentive Program here. In addition to our global benefits, all our local markets offer different competitive perks and benefits. Please note that they may differ between employment type and countries. Inclusion & Diversity H&M is a part of H&M Group. At H&M Group, we’re determined to create and maintain inclusive, diverse and equitable workplaces throughout our organization. Our teams should consist of a variety of people that share and combine their knowledge, experience and ideas. Having a diverse workforce leads to a positive impact on how we address challenges, on what we perceive possible and on how we choose to relate to our colleagues and customers all over the world. Hence all diversity dimensions are taken into consideration in our recruitment process. We strive to have a fair and equal process and therefore kindly ask you not to attach a cover letter in your application as they often contain information that easily can trigger unintentional biases.

10 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
2D Game Artist (Hungary)

Job Details Hours:Full Time Location:Fully remote. This opportunity is open to you if you can legally work remotely from one of our home countries in Sweden, Malta, Hungary, Spain, and Poland. Contract:Permanent At Play’n GO we enjoy a flexible freedom to shape our own days. Everyone we hire is unique and every role we fill has certain performance expectations. The day-to-day challenges of work and life will be unique to you but our commitment to helping you find a balance will never vary. From the GO At Play’n GO our purpose is to entertain. Our pleasure is in working with people ready to make a difference that lasts. We are pioneers. We were the first entertainment supplier to recognise the potential of gaming on the GO and create the innovative mobile games which supercharged our industry and inspired our name. Today, Play’n GO is the leading gaming entertainment supplier to casinos in regulated markets the world over. And we are still growing. With growth comes opportunity. This could be yours. Are you ready to help us face challenges and find solutions that get us both to the next level of excellence? Whatthe role entails Some of the key responsibilities of our 2D Game Artist will be: Collaborate with squad and other chapters’ members, represent his/her ownparticular area Contribute to the continuous improvement of the quality in the product. Create 2D art elements (concepts, sketches, GUI elements and assets) for the games Make sure every visual aspect of the game is well thoughtthrough andwill be created in the best possible quality. Follow the art guidelines and technical limitation, and prepare the art elements on the required format What we ask of you An online portfolio of your artwork to submit for our review and amazement Strong drawing, color, composition, design and conceptual ideation abilities Excellent knowledge in Adobe Photoshop Ability to adapt different art style in doing characters, background and UI design Strong understanding of typography What’sin it for you? If you feel great, you’ll do great. Our employees know that their package of benefits, activities, and initiatives are some of the most generous in the industry. From challenges to chill outs, the fun we share at play helps inspire excellence from the go. Apply now to find out more. It’s your best move. This opportunity will remain open until we meet the right candidate. GO for it. We believe the way forward relies on well-regulated gaming and player safety. Our commitmentto this sets the standard for our industry.

6 maj 2024
Sista ansökan:
23 oktober 2024
Digital Ads Specialist

Bli vår nästaDigitala Marknadsföringsstrateg med fokus på Ads! Är du redo för en spännande utmaning i en dynamisk koncern? Nordic Investin Group expanderar och är på jakt efter en passionerad och kreativ Digital Ads Specialist. Sök redan idag! Utbildning och erfarenhet - Relevant högskoleutbildning inom marknadsföring, medier, kommunikation eller liknande. - Dokumenterad erfarenhet av att skapa och hantera digitala annonseringskampanjer, inklusive PPC (Pay-Per-Click), displayannonsering och sociala medier. Tekniska färdigheter - Mycket goda kunskaper i annonseringsplattformar som Google Ads, Facebook Ads Manager, LinkedIn Advertising och andra relevanta digitala annonseringsverktyg. - Erfarenhet av att använda analysverktyg som Google Analytics för att mäta och rapportera kampanjprestanda. Strategisk förmåga - Stark förmåga att utveckla effektiva annonseringsstrategier som drivs av företagets övergripande marknadsföringsmål. - Förmåga att analysera marknadstrender och kunddata för att optimera kampanjer och förbättra ROI. Kommunikations- och presentationsfärdigheter - Utmärkta skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter för att framgångsrikt förmedla kampanjstrategier och resultat till olika intressenter. - Förmåga att presentera och motivera kampanjstrategier och budgetförslag till ledningsgrupper. Kreativitet och problemlösningsförmåga - Kreativt tänkande för att designa och implementera innovativa annonseringskampanjer som fångar målgruppens intresse. - Problemlösningsförmåga för att snabbt identifiera och åtgärda problem som påverkar kampanjernas effektivitet. Budgethantering - Erfarenhet av att hantera budgetar för digitala kampanjer, inklusive uppföljning och kostnadskontroll för att säkerställa maximal effektivitet. Teamarbete och samarbetsförmåga - Förmåga att arbeta effektivt i team och samarbeta med andra avdelningar, såsom sälj och produktutveckling, för att säkerställa integrerade och enhetliga marknadsföringsinsatser.

29 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Senior Designer till välkänt företag i expansionsfas

Om tjänstenThatsup City Guide är Sveriges ledande digitala plattform för att upptäcka och dela upplevelser inom restaurang, nöje, kultur och livsstil. Sajten besöks av över 500 000 unika besökare varje månad och under 2022 inledde de sininternationella expansion mot UK/London. Samtidigt förändrar de hur restauranger och andra lokala verksamheter marknadsför sig online med deras nystartade digitala byrå, Thatsup Creative Studio. Vi söker en erfaren designer som vill vara med på Thatsups resa mot deras vision, att göra det enkelt att hitta den bästa lokala upplevelsen, oavsett vem eller var du är. Du kommer du att ha en viktig roll i att skapa en stark och tydlig visuell identitet för deras varumärke och produkter. Du kommer tillhöra ett tight team bestående av två utvecklare och tre designers (inkl. dig), som arbetar med att ta fram innovativa och användarvänliga lösningar som skiljer oss från konkurrenternas. Utöver Thatsup City Guide har de ett SaaS-system (Thatsup Web), samt ett flertal spännande interna system. Vid sidan av deras egna produkter kommer du också att arbeta med att ta fram material till kunder. Du kommer att vara involverad i alla designrelaterade delar av företaget och det är således viktigt att du har en bred kompetens inom designyrket. Thatsupär ett litet företag (ca 25 anställda) och steget från idé till färdig produkt är ofta kort. Du ska därförha god förståelse för alla delar i detta led, som t.ex. wireframes, prototyp och UI-design. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos Bredablick. Vi önskar därför att all kontakt sker via oss på Wrknest. Dina framtida arbetsuppgifter Utveckling och implementering av innovativ webbdesign Effektivisering av designprocessen med no-code verktyg, erfarenhet av t.ex. Webflow eller liknande verktyg är ett plus Skapande av printmaterial och grafisk design som kommunicerar vårt varumärke men även direkt åt våra kunder Design av UI/UX för webb och mobil som förbättrar användarupplevelsen Bidragande till och ledarskap inom designteamet genom kunskapsdelning och mentorskap Den mest ideala kandidaten kan arbeta effektivt i snabba produktionscykler och har ett intresse för hur kreativitet kan påverka våra KPI:er. Vi letar efter någon med en unik kombination av visuellt sinne och kreativt tänkande som också är passionerad om att påverka företagets prestationer. Vi söker dig som har Minst 5 års relevant erfarenhet, särskilt inom webbdesign, no-code verktyg, print, och grafisk design Erfarenhet av att arbeta med användarcentrerad design och förståelse för UX Förmåga att arbeta effektivt både självständigt och som del av ett team Behärskning av Adobe Creative Suite, Figma, eller liknande designverktyg Kunskap i motion graphics, html, css, js är önskvärt Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi söker vi dig som är kreativ, lösningsorienterad och kommunikativ. Därtill ser vi gärna att du har en passion för design och innovation samt är intresserad av restaurangbranschen för att passa in i rollen. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Enbakgrundskontroll kan komma att genomföras på slutkandidat. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Art Director

Put your creative experience to better use and help convince more people that the future of fashion is circular. Sellpy is looking for a multi-disciplinary art director to join its creative department. We’re searching for that someone who’s conceptually strong and exceptional at craft. Art Director / at Sellpy We offer an agency-like way of working with an ever-present purpose – where every push of a pixel and every slide composed helps win people over to the circular way of consuming. Enough to make your grandma and future grandchildren equally proud. You are a humble person with a portfolio that speaks for itself. The passion and eye for detail are evident in your work. You are structured and pleasant to work with. You’re effective on smaller projects and love the opportunities that come with larger campaign productions with external teams. You want to be part of something that pushes boundaries in a direction that matters. In short, you will Create concepts for traditional campaigns, digital, social, and web Package ideas into appealing presentations Art direct photography and film productions Design for digital, print, motion, and social You need 3-6 years of experience in agency, freelance, or start-up Creative experience in fashion-related communication A curious mindset that brings a cultural and technical advantage An esthetic talent and highly skilled craftsmanship An impressive portfolio that proves all of the above We’d be impressed if you are Skilled in motion, video editing, and grading Experienced with generative AI Not just a lurking boomer when on Tiktok You’ll get to Be part of building a young brand that's driving the change towards a sustainable lifestyle. In return, you will get direction, energy, and work on meaningful challenges on a daily basis. Work closely with an ambitious team of a copywriter, a photographer, another art director, a designer, a creative director, and a production manager as well as with production companies, freelance creatives, and talents. Thrive in a social and driven people culture Relax with a sizeable vacation offering Enjoy staff discounts at Sellpy and the H&M brands Save up with a monthly pension plan Get used to Sellpy’s social traditions with game nights, interactive planning days, guest speakers and other activities. Location You are welcome to do all these things at our office at Medborgarplatsen in Stockholm, and from home. We hope that you are based in the Stockholm area so that you can attend campaign shoots and similar events. About Sellpy Sellpy’s vision is to empower everyone to live a circular life. We believe there is huge financial, social, and environmental value in prolonging the life of things and clothes. We are proud to be the leading service for second hand items, and one of the fastest-growing scale-ups in Sweden. The list of countries we are available in grows by the day. Since launching, we have given new life to more than 35 million pre-owned items, saving more than 180.000 tons of CO₂. Form of employment: Full-time Start: As agreed upon Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

15 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Art Director

Company Description Ubisoft’s 20,000 team members, working across more than 30 countries around the world, are bound by a common mission to enrich players’ lives with original and memorable gaming experiences. Their commitment and talent have brought to life many acclaimed franchises such as Assassin’s Creed, Far Cry, Watch Dogs, Just Dance, Rainbow Six, and many more to come. Ubisoft is an equal opportunity employer that believes diverse backgrounds and perspectives are key to creating worlds where both players and teams can thrive and express themselves. If you are excited about solving game-changing challenges, cutting edge technologies and pushing the boundaries of entertainment, we invite you to join our journey and help us create the unknown. Job Description Are you looking for a chance to make your mark on a whole new game IP? Do you have the competency to lead a team of talented artists and guide them in creating inspiring concepts and game assets? If you answered yes, then you don’t want to miss this chance! We are looking for a passionate and buoyant Art Director to join us to play a significant role in shaping the style and looks for our new game IP. Leveraging Ubisoft Scalar, the game will have access to virtually unlimited amounts of computing power, testing your creativity on how to portray game worlds of the future. What you will be doing: Art Direction Set the visual direction and style for our game projects, working closely with the game director and other creative leads to shape and communicate the artistic vision of the game. Art leadership Inspire and manage a team of artists, ensuring high-quality assets that align with the set artistic vision. Manage a team of concept & 3D artists, be their goalkeeper, the voice and champion of the art vision towards other directors and leads. Art Integration Prepare for and partake in early check-ins and other pre-defined project stages of evaluation. Collaborate with design and narrative teams to ensure a cohesive and engaging game world. Validate output from internal partners or other parties. Art Strategy Iterate on throughput for the production cycle to support game play, narrative, and technical limitations. Work with stakeholders on identifying internal partners and/or other parties required to succeed with the project. Qualifications We are striving toward increased diversity and want you to grow with us on this journey. So please don’t shy away even if you don’t tick all the boxes below. We are offering you larger questions to answer and new areas to investigate. Here you will be presented with an environment where you feel you can be heard and enthusiastic about your job and the industry at large. We would love if you: Are a goal-driven Art Director with experience of leading and managing artists. Understand the full game dev cycle, what to anticipate and what it means to ship a major game title. Loves all things in game design and can facilitate meetings on any game design area with ability for deep expertise within at least one of them. Know how to guide artists, ensuring quality and that style is aligning with overall direction. Understand the art components required to portray a believable game world. Enjoy problem-solving and understand the importance of clear communication. Have proven art skills: concepting/drawing, color theory, 3D assets, or other related. This is a rare and exciting opportunity to join a leading organization in developing more interesting game worlds. You will be part of a passionate and collaborative team and receive market-based compensation while having the opportunity to grow and develop your skills and career. If you are ready to take this on, send us your CV together with your portfolio and tell us how you are a perfect fit for the role. Additional Information Apply to make it yours Making good games takes effort, making great games takes a different type of thinking and is the key to unlocking our collective potential. We also want to ensure our developers reflect our players, so even if you don’t tick all the boxes above but you have a willingness to learn, we're eager to hear how you can contribute. We’re located at Fenix Stockholm, a re-imagined modern office block in the inner city district of Hagastaden. I'm interested

7 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Art Director

Do you want to be part of a leading Nordic sustainability scaleup whilst contributing to the global corporate sustainability transition? Position Green is in a strong scaleup phase and we are looking for new amazing talents to join our Marketing & Communications team. Position Green is a leading pure play sustainability partner with a mission to revolutionise how businesses integrate sustainability. Through our SaaS platform for data management, strategic advisory and e-learning services, Position Green’s offering makes sustainability actionable and measurable, supporting businesses to fast-track their sustainability transformation whilst also strengthening their competitiveness and long-term survival. We come from the Nordics but we operate across the globe in supporting our customers to navigate and succeed in corporate sustainability. We are excited to offer the opportunity to be part of our journey in the role of Art Director, working in a discipline with a crucial impact on Position Green’s business growth. About the role In the role of Art Director you will play a key role in activating our brand across various channels and markets. You will contribute to the entire content production process; conception, content creation, publication, follow-up and optimization. You will be responsible for overseeing and executing projects and activities, covering: Developing conceptual ideation for marketing campaigns. Making concepts come alive by working hands-on and in close collaboration with the creative team. Creation and iteration of visual assets for digital advertisement, branding and other promotional activities. Participate in the execution of the entire creative process within an allotted time frame and budget according to our content plan. Lead the development of our visual brand and ensure brand consistency. Lead presentations and effectively communicate a creative vision. You will be part of the Marketing & Communications team, reporting to the Creative Director & Production Lead and working closely with the other members of our Creative team consisting of a Video Creator, Community Manager and a Copywriter. The team consists of specialists within digital and content marketing, opening up for great opportunities to learn from each others’ skills. Our team will continue to grow in the near future with additional roles. Are you the one we’re looking for? We believe that you are an optimist with a good sense of humour and a natural curiosity for understanding the world around you. You are results oriented, take initiative and strive to continuously develop your way of working and expand your skill-set. With a positive and adaptable attitude, you are capable of working independently whilst succeeding as part of a high-performance team. You feel energised when working hands-on to solve a task or challenge and have the ability to move seamlessly from strategy and execution. You look forward to working in a team with a crucial impact on business growth whilst contributing to the global corporate sustainability transition. To succeed in this role we believe that you have a proven track record within the above content marketing areas and relevant practical experience from working in a B2B or SaaS company. We believe that you have: Bachelor’s degree in graphic design, fine arts or related fields or other relevant education Proficiency in Adobe Creative Cloud Several years of professional experience in graphic design, including experience in a senior design role Exceptional skills in layout, illustration and animation of digital assets. Experience in working with 3D animations and motion (it is meriting if you have previously worked with Premiere Pro, FinalCut or similar). Solid experience in the workings of developing a visual expression and assure its implementation across customer facing channels, with support and alignment with both MarCom team members and senior stakeholders in the organisation. Strong communication and collaboration with attention to business objectives. A passion for design and sustainability and the desire to stay ahead of the curve. Position Green is a Scandinavian company that operates globally, requiring English proficiency and any of the Scandinavian languages (Swedish, Norwegian or Danish), both written and spoken. What we offer you As our new colleague here at Position Green you get to be an important part of a fast-paced and fun scale up environment. We offer you a great opportunity to grow as a person as well as in your career. You get to work in a company where you can have great impact and drive sustainable transformation in business and organizations. What’s next? We greatly appreciate it if you could please share your portfolio as part of your application. We will keep our eyes out for engaging content. We will be reviewing applications on a continuous basis.

15 januari 2024
Sista ansökan:
3 juli 2024