Godsmottagare

Sök bland 20 lediga jobb som Godsmottagare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Godsmottagare sökes till Norra Stockholm!

Nu söker vi på Libera en godsmottagare med erfarenhet av körning med motviktstruck till vår kund i norra Stockholm. Uppdraget Vi söker dig som arbetat med truckkörning tidigare och har god erfarenhet från just godsmottagning.Du kommer att arbeta hos vår kundmed på godsmottagningen, men även annat varierande lagerarbete förekommer. Arbetsuppgifterna består bland annat av: Lossning och lastning av lastbilar Registrering av inkommande gods i affärssystemet Stämma av leverans mot följesedel Felsökning och problemlösning Du har självklart inga problem att hugga i och jobba fysiskt också. Arbetstiderna är förlagda på vardagar under dagtid. Tjänsten är till och börja med en visstidsanställning under sommaren, men goda möjligheter till förlängning finns. Vem du är Vi söker dig som är effektiv och noggrann med intresse för både praktiska och administrativaarbetsuppgifter. Du är pigg och trevlig och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Truckkort A + B 1-4 och B-körkort är ett krav samt goda kunskaper med motviktstruck. Vi ser helst att du har tidigare vana från godsmottagning och affässystem. Utöver detta behöver du kunna kommunicera obehindrat i både tal och skrift på svenska såväl som engelska. Denna tjänst ingår i Liberas uthyrningsverksamhet mot kund med möjlighet till övertagande hos kunden. Urval sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Produktionslogistiker

Har du tidigare erfarenhet från att arbeta med produktionslogistik och trivs i en händelserik miljö och med varierande arbetsuppgifter? Vill du samtidigt bidra till ett bättre resursutnyttjande och ett mer hållbart samhälle då kan det vara dig vi söker! Det här kommer du att göra I rollen som Produktionslogistiker ansvarar du för att optimera varuflödet, planera produktion och utleverans för att nå uppsatta mål på vår produktionsanläggning i Norrköping. I det dagliga arbetet arbetar du med mottagningskontroller av spannmål, granskar prover från spannmålsbilar och planerar transporter till produktionen. Du arbetar serviceinriktat med mottagning, registrering, provtagning, analys och dokumentation av samtliga inkommande och utgående leveranser till och från produktionen för att säkerställa behov utifrån uppsatt plan. Förutom dina dagliga operativa uppgifter ser vi att du tillsammans med övriga teamet bidrar till att kontinuerligt driva förbättringar. Du utmanar produktionslogistiken genom att bidra med genomtänkta kalkyler och analyser. Det här behöver du för att lyckas och trivas Du har: - Genomförd gymnasieutbildning - Tidigare erfarenhet av godsmottagning, lagerhantering eller annat serviceyrke - Grundläggande kompetens inom livsmedel- och fodersäkerhet - Goda IT-kunskaper och van att arbeta i system - Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. - Truckkort Du är: - Duktig på att kommunicera och förstår vikten av god kommunikation för att uppnå bra relationer och ett gott samarbete - Noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du har förmåga att prioritera och slutföra uppgifter i tid - En flexibel person som ser positivt på, och stimuleras av en händelserik miljö där du är trygg i att prioritera och anpassa dig till nya situationer Du delar Lantmännens värderingar – Öppenhet, Helhetssyn, Handlingskraft – och löftet om att ta ansvar från jord till bord. Vad vi erbjuder dig Lantmännen är en stor internationell koncern och vi har en unik bredd i vår verksamhet. Detta innebär att vi kan erbjuda utvecklingsmöjligheter med varierande inriktning för såväl specialister som generalister inom olika bolag och branscher i fler än 20 länder. Vi arbetar aktivt med intern rörlighet och vill bidra till att medarbetare utvecklas och känner engagemang varje dag. Together we reimagine the world of grain! Låter det intressant? Vi hoppas det! Ansök redan idag, men senast den 9 juni. I rekryteringsprocessen ingår både tester, intervjuer och som slutkandidat kommer det att genomföras alkohol- & drogtest samt bakgrundskontroll via vår leverantör ToFindOut. Vi ser fram emot din ansökan! Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. Vi ägs av 18 000 svenska lantbrukare, har 12 000 anställda, har verksamheter i ett 20-tal länder och omsätter cirka 70 miljarder SEK på årsbasis. Vårt företag är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos våra ägare. Genom forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan tar vi tillsammans ansvar från jord till bord. www.lantmannen.se. Lantmännen Biorefineries är Sveriges enda storskaliga bioraffinaderier med siter i Norrköping och Lidköping. Vi är den största nationella producenten av spannmålsbaserad etanol samt en av de största tillverkarna av dryckessprit, foder och livsmedelsingredienser. Vi har en hög hållbarhetsprofil och är en viktig aktör i omställningen till ett klimatsmart samhälle. Vi är ca 300 medarbetare och omsätter ca 4,5 miljarder kr.

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Säsongsmedarbetare Drive-In 20 tim/vecka

HORNBACH Byggmarknad AB Har du har en utpräglad känsla för service och brinner för försäljning? HORNBACH framgång bygger på medarbetarnas genuina engagemang och där vi alltid följer vår strategi som innebär att vi ställer höga kvalitetskrav på våra varuhus och vårt Sortiment. Stämmer detta in på dig? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. Hornbachs drive-in är ett logistikcenter där kunder hämtar upp det mesta inom tyngre bygg- och trämaterial. Exempel på förekommande arbetsuppgifter * Hantera den dagliga driften i form av lossning av inkommande gods * Kontroll och påfyllning av varor * Rådgivning och försäljning av bygg och trä gentemot kund * Administrerar och plockar kundordrar * Vid behov vara behjälplig på andra avdelningar Din profil * Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av detaljhandeln. * Erfarenhet av försäljning av byggvaror * Stresstålig, noggrann och duktig på att samarbete. * Vi värdesätter ett gott ordningssinne och förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat arbetssätt. * Brinner för att erbjuda våra kunder bästa möjliga service * Genom professionell rådgivning av vårt breda produktsortiment förverkliga kundens projekt * Truckkort (A1-A4 & B1-B4) och B-körkort är ett krav För denna tjänsten tillämpas bakgrundskontroll Vi erbjuder * Strukturerad inarbetningsplan * Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter. Arbetstid/Varaktighet: Säsongsanställning, visstid. Deltid 20 tim/veckan. Schemalagda arbetstider dag, kväll - varannan helg. Lön: Lön enligt kollektivavtal Tillträde:  20/5-25/8 - 2024

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Logistikmedarbetare till vår kund i Malmö

Du kommer att arbeta ute hos vår kund som utvecklar och levererar kundanpassade logistiklösningar för varuflöden och återvinning i alla typer av fastigheter. Vår kund sköter gods- och återvinningslogistik för drygt 200 hyresgäster i ett köpcentrum i Malmö. Det är ett väldigt varierande arbete i både inomhus- och utomhusmiljö. Ditt arbete kommer att vara en viktig del i deras logistikflöden. Kunderna ska få sina tjänster levererade på rätt sätt vid rätt tid, oavsett om det handlar om hämtning av återvinning eller leverans av gods/paket. Med fokus på kundbemötandet sker leveransen med hög servicekänsla. Arbetsbeskrivning I din roll som servicepersonal så kommer du att ingå i ett fantastiskt team på cirka 14-15 medarbetare där du kommer främst att dela det övergripande arbetet för enheten samt säkerställa att det dagliga arbetet utförs inom ditt ansvarsområde hos företagets kunder och andra intressenter. Vidare kommer du att ansvara för: Arbetsuppgifter enligt arbetsinstruktioner kring hantering av logistikflöden. Tidrapportering Felanmäla maskiner och utrustning till arbetsledare Delaktig i möten med kunder. Arbeta med ständiga förbättringar och systematisk arbetsmiljöarbete. Befogenheter och kvalifikationer Delaktighet i arbetsmiljöarbetet Hantering av material Godsmottagande för kunds räkning Tillgång till nycklar, koder och system inom ansvarsområde Kunskap om företagets produkter, tjänster och gällande avtal Kompetenskrav Truckkort B-körkort (meriterande) Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Relevanta kunskaper i Office 365 och system som krävs för ovan arbetsuppgifter Gymnasieutbildning eller motsvarande Du ansöker på www.yourstaff.se. Vi arbetar löpande med intervjuer och urval därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan slutdatum om vi matchat rätt kandidat. Observera att vi inte tar emot ansökningar eller CV via mail. Välkommen in med din ansökan redan idag! Om Yourstaff Yourstaff är ett kompetensföretag med en kärnverksamhet inom produktion, logistik och industri. Vi är specialister med 40 års samlad erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att vara en trygg rekryteringspartner som får företag och medarbetare att växa genom rätt matchning. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att ta tillvara på talanger och all kompetens på marknaden. På Yourstaff tror vi på mångfald, inkludering och välmående. Våra ledord är tillit, hjärta och långsiktighet som genomsyrar vår verksamhet. Yourstaff är din trygga rekryteringspartner som satsar på rätt matchning och ser medarbetare som hjärtat i verksamheten.

8 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Ordermottagare till kund på Hammarö

Vill du vara en del av ett framgångsrikt team som ordermottagare hos vår kund i Hammarö? Ta chansen att arbeta i en dynamisk miljö och få möjlighet att utvecklas inom en spännande bransch. Sök nu och bli en viktig del av vår kunds framgångssaga! Det här uppdraget innebär att du kommer att bli anställd av oss på Manpower men arbeta på plats hos vår kund på Hammarö. Arbetsuppgifter Som ordermottagare kommer du att vara ansvarig för att ta emot och registrera inkommande beställningar från kunder. Du kommer att säkerställa att alla beställningar behandlas korrekt och i rätt tid, samt koordinera med olika interna avdelningar för att säkerställa smidiga leveranser. Du kommer också att hantera eventuella ändringar eller avbokningar av beställningar och se till att kunderna får korrekt information och god service. Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som ordermottagare och kan hantera högtider och stressiga perioder. Du behöver ha goda kunskaper inom orderhanteringssystem och vara noggrann samt ha en hög servicekänsla gentemot våra kunder. Det är viktigt att du är kommunikativ och har goda organisatoriska färdigheter. En relevant utbildning inom administration eller liknande är meriterande. Meriterande är det även om tidigare kört truck och innehar truckkort. Om oss Vår kund är en framstående arbetsgivare inom lagerbranschen och erbjuder dagtidslösningar för lagerjobb. Med sitt starka engagemang för kvalitet och effektivitet skapar de en trivsam arbetsmiljö där medarbetare kan utvecklas och bidra till företagets framgång. Ansökan och kontaktuppgifter Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Jimmy Hermansson via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0570-47774. Sista ansökningsdag är fredag 24 maj 2024 men då vi arbetar med löpande urval kan uppdraget komma att tillsättas innan dess. Kort om uppdraget Uppdragslängd: 12 veckor Placeringsort: Hammarö Typ av anställning: tidsbegränsad anställning Tillsättning: enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: fredag 24 maj 2024 Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

8 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Logistikansvarig för lastgård i Kista

Eventpersonal.se är en tjänst för rekrytering av personal till alla typer av events. Vi rekryterar informatörer, värdinnor, demonstratörer, samplare, säljare och produktionsledare. Förfrågan inför ett långvarigt uppdrag i Kista. Vi söker dig som älskar logistik och service till en lastgården i Kista. Arbetsuppgifterna är varierade men i huvudsak så tar man emot leveranser som oftast kommer med lastbilar, logistikhantering och ser till att det är ordning och reda inne på området. Vi ser att du arbetat med något likande innan och känner dig trygg i en position där du behöver vara bestämd, tydlig men samtidigt vara serviceminded. Datum, dagar & tider: Med chans att börja omgående med varierande arbetstider och dagar. Lön: fr. 156,8kr/h (ink. 12% i semesterersättning) Om du kan och vill jobba så ansöker du på följande vis: 1. Maila med rubriken "Lastgård-24" till [email protected] 2. Skriv vad du gjort tidigare inom logistik, lager och service 3. Bifoga CV och personligt brev 4. Skriv ditt aktuella mobilnummer 5. Motivera varför detta uppdrag skulle passa dig Om du inte redan finns registrerad som personal på vår hemsida, så lägg gärna upp en profil. Då kommer vi att kontakta dig gällande framtida jobbförfrågningar direkt via mail. Ansök direkt då vi tillsätter tjänsten snarast.

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Godsmottagare sökes till välkänt företag i Göteborg!

Om tjänsten Är du passionerad när det kommer till leverantörsprestanda och kvalitet? Vi söker nu en engagerad medarbetare som vill bli en del av vårt team i rollen som godsmottagare. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som godsmottagare kommer du att ha en central roll i hanteringen av inkommande material från våra leverantörer. Dina ansvarsområden kommer att inkludera lossning och registrering av inkommande material, samt andra uppgifter relaterade till godsmottagning. Lossningen av material kommer att ske med hjälp av motviktstruck. Dessutom kommer du att vara delaktig i hanteringen av avvikelser, problemlösning och samarbete med inköpsavdelningen vid utredningar. Dagliga arbetsuppgifter kan innefatta nedan: -Körning av truck -Lossning och registrering av inkommande material -Hantering av leverantörsavvikelser till viss del Vem är du? Vi söker dig med kunskap och erfarenhet inom godsmottagning och materialhantering. Du följer våra processer och rutiner samtidigt som du aktivt letar efter möjligheter till förbättring. Du trivs med självständigt arbete, är bra på problemlösning och tar egna initiativ vid utredningar. Det är även meriterande om du har: -Intresse för materialhantering -Erfarenhet av avvikelsehantering -Kännedom om IFS -Erfarenhet från tillverkningsindustrin -Erfarenhet av hantering av kemikalier Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

3 maj 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Godsmottagare till SAAB i Kallebäck

Är du redo att hitta just din grej och ett arbete där du verkligen behövs? Vi söker en driven godsmottagare till SAAB! Om företaget Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 19 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare, mer hållbar och mer rättvis värld. Affärsområdet Surveillance är en av världens främsta leverantörer av övervakningslösningar, flygelektronik samt system för att upptäcka, lokalisera och skydda mot hot. På Surveillance hittar du en kreativ arbetsmiljö som kännetecknas av engagemang, professionalism och arbetsglädje. För Saab är det självklart med balans mellan arbete, fritid och familjeliv. Tillsammans med dina kollegor får du möjlighet att utvecklas inom vårt teknikområde samtidigt som du utvecklas inom nya inriktningar och på så sätt fördjupar dina kunskaper. Dina arbetsuppgifter I rollen som godsmottagare kommer du att ingå i Quality inspection gruppen. Du kommer att hantera inkommande material från leverantörer med att lossa och registrera ankommande material. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är hantering av leverantörsavvikelser, driva utredningar med inköpsavdelningen samt truckkörning med motviktstruck. Du kommer att samarbeta med andra avdelningar för att säkerhetsställa smidig godsmottagning och materialhantering. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av godsmottagning eller materialhantering. Du bör ha stort intresse för att hantera material och god förståelse för kvalitetsprocesser. Du bör vara strukturerad med en förmåga att se möjligheter snarare än problem. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en kommunikativ person som trivs med att arbeta i team. Ditt positiva förhållningssätt och din vilja att samarbeta med andra kommer att vara avgörande för din framgång i rollen. Truckkort är ett krav. Meriterande för rollen är om du har erfarenhet av avvikelsehantering samt tidigare arbetat i systemet IFS. Vi ser det som ett stort plus om du har erfarenhet av tillverkning och hantering av kemikalier. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Ansökningsförfarande I den här rekryteringen samarbetar Saab med Skill. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du initialt blir anställd av oss på Skill med möjlighet till fortsatt anställning på Saab. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att söka! Om du har frågor angående tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryterande konsultchef Josefine Thorin via mail [email protected]. Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Godsmottagare till SAAB i Kallebäck

Är du redo att hitta just din grej och ett arbete där du verkligen behövs? Vi söker en driven godsmottagare till SAAB! Om företaget Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 19 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare, mer hållbar och mer rättvis värld. Affärsområdet Surveillance är en av världens främsta leverantörer av övervakningslösningar, flygelektronik samt system för att upptäcka, lokalisera och skydda mot hot. På Surveillance hittar du en kreativ arbetsmiljö som kännetecknas av engagemang, professionalism och arbetsglädje. För Saab är det självklart med balans mellan arbete, fritid och familjeliv. Tillsammans med dina kollegor får du möjlighet att utvecklas inom vårt teknikområde samtidigt som du utvecklas inom nya inriktningar och på så sätt fördjupar dina kunskaper. Dina arbetsuppgifter I rollen som godsmottagare kommer du att ingå i Quality inspection gruppen. Du kommer att hantera inkommande material från leverantörer med att lossa och registrera ankommande material. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är hantering av leverantörsavvikelser, driva utredningar med inköpsavdelningen samt truckkörning med motviktstruck. Du kommer att samarbeta med andra avdelningar för att säkerhetsställa smidig godsmottagning och materialhantering. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av godsmottagning eller materialhantering. Du bör ha stort intresse för att hantera material och god förståelse för kvalitetsprocesser. Du bör vara strukturerad med en förmåga att se möjligheter snarare än problem. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en kommunikativ person som trivs med att arbeta i team. Ditt positiva förhållningssätt och din vilja att samarbeta med andra kommer att vara avgörande för din framgång i rollen. Truckkort är ett krav. Meriterande för rollen är om du har erfarenhet av avvikelsehantering samt tidigare arbetat i systemet IFS. Vi ser det som ett stort plus om du har erfarenhet av tillverkning och hantering av kemikalier. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Ansökningsförfarande I den här rekryteringen samarbetar Saab med Skill. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du initialt blir anställd av oss på Skill med möjlighet till fortsatt anställning på Saab. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att söka! Om du har frågor angående tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryterande konsultchef Josefine Thorin via mail [email protected]. Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Godsmottagare till SAAB i Kallebäck

Är du redo att hitta just din grej och ett arbete där du verkligen behövs? Vi söker en driven godsmottagare till SAAB! Om företaget Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 19 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare, mer hållbar och mer rättvis värld. Affärsområdet Surveillance är en av världens främsta leverantörer av övervakningslösningar, flygelektronik samt system för att upptäcka, lokalisera och skydda mot hot. På Surveillance hittar du en kreativ arbetsmiljö som kännetecknas av engagemang, professionalism och arbetsglädje. För Saab är det självklart med balans mellan arbete, fritid och familjeliv. Tillsammans med dina kollegor får du möjlighet att utvecklas inom vårt teknikområde samtidigt som du utvecklas inom nya inriktningar och på så sätt fördjupar dina kunskaper. Dina arbetsuppgifter I rollen som godsmottagare kommer du att ingå i Quality inspection gruppen. Du kommer att hantera inkommande material från leverantörer med att lossa och registrera ankommande material. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är hantering av leverantörsavvikelser, driva utredningar med inköpsavdelningen samt truckkörning med motviktstruck. Du kommer att samarbeta med andra avdelningar för att säkerhetsställa smidig godsmottagning och materialhantering. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av godsmottagning eller materialhantering. Du bör ha stort intresse för att hantera material och god förståelse för kvalitetsprocesser. Du bör vara strukturerad med en förmåga att se möjligheter snarare än problem. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en kommunikativ person som trivs med att arbeta i team. Ditt positiva förhållningssätt och din vilja att samarbeta med andra kommer att vara avgörande för din framgång i rollen. Truckkort är ett krav. Meriterande för rollen är om du har erfarenhet av avvikelsehantering samt tidigare arbetat i systemet IFS. Vi ser det som ett stort plus om du har erfarenhet av tillverkning och hantering av kemikalier. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Ansökningsförfarande I den här rekryteringen samarbetar Saab med Skill. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du initialt blir anställd av oss på Skill med möjlighet till fortsatt anställning på Saab. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att söka! Om du har frågor angående tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryterande konsultchef Josefine Thorin via mail [email protected]. Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024