Maskinsäljare, entreprenad

Sök bland 12 lediga jobb som Maskinsäljare, entreprenad och börja ditt nya yrkesliv idag!

Taxfree medarbetare sökes till Arlanda

Är du en vass säljtalang? Vi söker nu butikssäljare i taxfreebutik på heltid till vår kund på Arlanda flygplats. I tätt samarbete med ditt team stimulerar du till försäljning genom att ge service i världsklass. Taxfreebutikerna är en inspirerande miljö där du möter kunder och resenärer från hela världen. Du adderar till kundernas köpupplevelse genom att ge dem service i världsklass. Om uppdraget Som butikssäljare bidrar du till köpupplevelsen genom att överträffa kundernas förväntningar. En stor del av rollen innebär även kassaarbete där professionalism och tempo är viktigt. Du kommer också arbeta med påfyllnad av varor samt att hålla ordning i butiken - allt för att skapa en inspirerande butiksmiljö. Uppdraget som taxfree medarbetare är ett konsultuppdrag via oss på Adecco, med start enligt överenskommelse och beräknas pågå i 6 månader, med stor chans till förlängning! Arbetet är fördelat över veckans alla dagar, tidiga morgnar och kvällar. Du behöver kunna ta dig till och från flygplatsen i stort sett hela dygnet, då vår verksamhet är öppen större delen av dygnet, 365 dagar om året. Vem är du? • har en hög servicekänsla och lätt för att ta kontakt med nya människor • trivs med att arbeta i ett högt tempo i en internationell miljö • Du måste har fyllt 20 år på grund av att det förekommer försäljning av alkohol i butiken/taxfree shopen • kan ta dig till och från flygplatsen alla tider på dygnet • kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på engelska såväl som på svenska • ha svenskt medborgarskap alt. permanent uppehållstillstånd • vara ostraffad och laglydig Arbetet sker på säkerhetsklassat område och därför är säkerhet en hög prioritet. Vi genomför en säkerhetsprövning innan beslut om anställning. Detta innebär att du ska kunna styrka din sysselsättning under de senaste fem åren, i form av intyg, dokument eller betyg. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär hittar du på:https://sakerhetspolisen.se/verksamheten/sakerhetsskydd/sakerhetsskyddsatgarder/personalsakerhet.html Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] via Adecco 010-173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail! Välkommen med din ansökan! Sökord Taxfreemedarbetare, kundservice, Arlanda, Sigtuna, Adecco

15 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Taxfree medarbetare sökes till Arlanda

Är du en vass säljtalang? Vi söker nu butikssäljare i taxfreebutik på heltid till vår kund på Arlanda flygplats. I tätt samarbete med ditt team stimulerar du till försäljning genom att ge service i världsklass. Taxfreebutikerna är en inspirerande miljö där du möter kunder och resenärer från hela världen. Du adderar till kundernas köpupplevelse genom att ge dem service i världsklass. Om uppdraget Som butikssäljare bidrar du till köpupplevelsen genom att överträffa kundernas förväntningar. En stor del av rollen innebär även kassaarbete där professionalism och tempo är viktigt. Du kommer också arbeta med påfyllnad av varor samt att hålla ordning i butiken - allt för att skapa en inspirerande butiksmiljö. Uppdraget som taxfree medarbetare är ett konsultuppdrag via oss på Adecco, med start enligt överenskommelse och beräknas pågå i 6 månader, med stor chans till förlängning! Arbetet är fördelat över veckans alla dagar, tidiga morgnar och kvällar. Du behöver kunna ta dig till och från flygplatsen i stort sett hela dygnet, då vår verksamhet är öppen större delen av dygnet, 365 dagar om året. Vem är du? • har en hög servicekänsla och lätt för att ta kontakt med nya människor • trivs med att arbeta i ett högt tempo i en internationell miljö • Du måste ha fyllt 20 år på grund av att det förekommer försäljning av alkohol i butiken/tax free shopen • kan ta dig till och från flygplatsen alla tider på dygnet • kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på engelska såväl som på svenska • ha svenskt medborgarskap alt. permanent uppehållstillstånd • vara ostraffad och laglydig Arbetet sker på säkerhetsklassat område och därför är säkerhet en hög prioritet. Vi genomför en säkerhetsprövning innan beslut om anställning. Detta innebär att du ska kunna styrka din sysselsättning under de senaste fem åren, i form av intyg, dokument eller betyg. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär hittar du på:https://sakerhetspolisen.se/verksamheten/sakerhetsskydd/sakerhetsskyddsatgarder/personalsakerhet.html Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] via Adecco 010-173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail! Välkommen med din ansökan! Sökord Taxfreemedarbetare, kundservice, Arlanda, Sigtuna, Adecco

15 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Taxfree medarbetare sökes till Arlanda

Är du en vass säljtalang? Vi söker nu butikssäljare i taxfreebutik på heltid till vår kund på Arlanda flygplats. I tätt samarbete med ditt team stimulerar du till försäljning genom att ge service i världsklass. Taxfreebutikerna är en inspirerande miljö där du möter kunder och resenärer från hela världen. Du adderar till kundernas köpupplevelse genom att ge dem service i världsklass. Om uppdraget Som butikssäljare bidrar du till köpupplevelsen genom att överträffa kundernas förväntningar. En stor del av rollen innebär även kassaarbete där professionalism och tempo är viktigt. Du kommer också arbeta med påfyllnad av varor samt att hålla ordning i butiken - allt för att skapa en inspirerande butiksmiljö. Uppdraget som taxfree medarbetare är ett konsultuppdrag via oss på Adecco, med start enligt överenskommelse och beräknas pågå i 6 månader, med stor chans till förlängning! Arbetet är fördelat över veckans alla dagar, tidiga morgnar och kvällar. Du behöver kunna ta dig till och från flygplatsen i stort sett hela dygnet, då vår verksamhet är öppen större delen av dygnet, 365 dagar om året. Vem är du? • har en hög servicekänsla och lätt för att ta kontakt med nya människor • trivs med att arbeta i ett högt tempo i en internationell miljö • Du måste ha fyllt 20 år på grund av att det förekommer försäljning av alkohol i butiken/tax free shopen • kan ta dig till och från flygplatsen alla tider på dygnet • kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på engelska såväl som på svenska • ha svenskt medborgarskap alt. permanent uppehållstillstånd • vara ostraffad och laglydig Arbetet sker på säkerhetsklassat område och därför är säkerhet en hög prioritet. Vi genomför en säkerhetsprövning innan beslut om anställning. Detta innebär att du ska kunna styrka din sysselsättning under de senaste fem åren, i form av intyg, dokument eller betyg. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär hittar du på:https://sakerhetspolisen.se/verksamheten/sakerhetsskydd/sakerhetsskyddsatgarder/personalsakerhet.html Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] via Adecco 010-173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail! Välkommen med din ansökan! Sökord Taxfreemedarbetare, kundservice, Arlanda, Sigtuna, Adecco

15 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Taxfree medarbetare sökes till Arlanda

Är du en vass säljtalang? Vi söker nu butikssäljare i taxfreebutik på heltid till vår kund på Arlanda flygplats. I tätt samarbete med ditt team stimulerar du till försäljning genom att ge service i världsklass. Taxfreebutikerna är en inspirerande miljö där du möter kunder och resenärer från hela världen. Du adderar till kundernas köpupplevelse genom att ge dem service i världsklass. Om uppdraget Som butikssäljare bidrar du till köpupplevelsen genom att överträffa kundernas förväntningar. En stor del av rollen innebär även kassaarbete där professionalism och tempo är viktigt. Du kommer också arbeta med påfyllnad av varor samt att hålla ordning i butiken - allt för att skapa en inspirerande butiksmiljö. Uppdraget som taxfree medarbetare är ett konsultuppdrag via oss på Adecco, med start enligt överenskommelse och beräknas pågå i 6 månader, med stor chans till förlängning! Arbetet är fördelat över veckans alla dagar, tidiga morgnar och kvällar. Du behöver kunna ta dig till och från flygplatsen i stort sett hela dygnet, då vår verksamhet är öppen större delen av dygnet, 365 dagar om året. Vem är du? • har en hög servicekänsla och lätt för att ta kontakt med nya människor • trivs med att arbeta i ett högt tempo i en internationell miljö • Du måste ha fyllt 20 år på grund av att det förekommer försäljning av alkohol i butiken/tax free shopen • kan ta dig till och från flygplatsen alla tider på dygnet • kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på engelska såväl som på svenska • ha svenskt medborgarskap alt. permanent uppehållstillstånd • vara ostraffad och laglydig Arbetet sker på säkerhetsklassat område och därför är säkerhet en hög prioritet. Vi genomför en säkerhetsprövning innan beslut om anställning. Detta innebär att du ska kunna styrka din sysselsättning under de senaste fem åren, i form av intyg, dokument eller betyg. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär hittar du på:https://sakerhetspolisen.se/verksamheten/sakerhetsskydd/sakerhetsskyddsatgarder/personalsakerhet.html Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] via Adecco 010-173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail! Välkommen med din ansökan! Sökord Taxfreemedarbetare, kundservice, Arlanda, Sigtuna, Adecco

15 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Reservdelssäljare till Staffare Luleå

Staffare AB grundades 1982 av Anders Staffare. Resan började i ett litet försäljningskontor på Huddig AB:s fabrik med 1 anställd. Idag är vi ca 120 anställda och finns på 11 orter. Vi tillhandahåller produkter och tjänster av högsta kvalitét och strävar ständigt mot att förbättra vår organisation. Med en långsiktighet i varje agerande och kunden i fokus är vi en stark partner till våra kunder, medarbetare och leverantörer.Om tjänsten:Som reservdelssäljare på Staffare kommer du dagligen att bygga relationer i butiken, på stan, genom telefon och mail. Du har en tjänst som både är bred och varierad, där arbetsuppgifterna innehåller allt från lagerhantering, inköp, försäljning och butiksdrift. Vi är ett litet team med stort hjärta, där vi varje dag samarbetar för varandra och våra kunder. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Sälja och rådgiva runt produkter och reservdelar till våra kunder. Hantera beställningar och inköp. Lagerhållning och inventering. Hålla butikenvälorganiserad och aktuell. Genomföra kampanjer och verka för merförsäljning som bidrar till kundnöjdhet. Vem tror vi att du är?Du är den som alltid har ett leende på läpparna och drar fram en idé ur bakfickan. En lagspelare som anpassar sig efter olika kunders behov, kollegor och människor. Vi tror att du som person är nyfiken, villig att lära dig det du idag inte kan och har en inställning att lyckas i allt du tar dig för. Är du bekant med entreprenadmaskiner, traktorer och tillbehör så tror vi att det är ett stort plus. Men vi sätter högre vikt vid vem du är och hur du ser dig bidra till oss i tjänsten som Reservdelssäljare.AnsökanI denna rekrytering samarbetar Staffare med Northern Skill, vi erbjuder alltid samtliga kandidater att presentera sig med fritext i ansökan. Har du därför inget färdigt CV, så går det bra att klicka på ansök och sedan skriva några rader. Självklart går det även bra att ringa oss direkt!

13 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Reservdelssäljare- Grillby

Om företaget Bobcat Sverige AB har varit Sveriges Bobcat-återförsäljare sedan 2001 och deras fokus har inte förändrats sedan dess: att tillhandahålla den bästa servicen, den största expertisen och det bästa värdet inom försäljning och service. Det som har förändrats är marknaden, och de utvecklas tillsammans med den, anpassar sig till ett alltmer digitalt landskap och hjälper till att introducera nya produkter på den svenska marknaden. Tack vare deras långvariga erfarenhet av finansiering kan de alltid hitta sätt att hjälpa kunder få rätt utrustning för att driva deras företag framåt. Din framtid Som reservdelssäljare kommer du jobba med försäljning, lagervård och bistå med rådgivning till kund. Du kommer att utveckla befintliga och potentiella kunder och öka deras servicegrad på reservdelar. Du bygger och förädlar förtroendefulla relationer till dina kunder, du arbetar professionellt med en affärsmässig inställning där du i allt du gör ser till hur det på bästa sätt ger värde till företaget. Du kommer att ha full översikt och ansvar för skapande och uppföljning av offerter, orderhantering till kund samt till leverantör. Utöver detta ansvarar du för lagerhantering i Stockholm för att tillgodose leveranser till kunder samt till verkstad för att möta service och övriga behov. Du kommer att jobba på plats i Bobcat's nya butik i Grillby. Erfarenhet och personliga egenskaper Som individ präglas du av en stark drivkraft och resultatinriktning, redo att omfamna utmaningar och aktivt bidra till förbättringar inom vår lagerverksamhet. Vidare bör du vara serviceinriktad, stresstålig, prestigelös och analytiskt lagd. Vi ser även att du har: Tidigare erfarenhet av liknande roller eller komma från fordon/entreprenadbranschen. B-körkort. Truckkort (meriterande) Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. God datavana Övrigt I denna rekrytering samarbetar Bobcat Sverige AB med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected] Välkommen med din ansökan!

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Projektledande säljare till Västanfors Stålbyggnader

Är du en trygg och framgångsrik relationsbyggare - gärna med erfarenhet från byggbranschen? Vill du utvecklas som säljare och arbeta tillsammans med ett framgångsrikt projektlednings- och säljteam? Missa då inte denna fina möjlighet och ansök till rollen som Projektledande säljare på Västanfors Stålbyggnader redan idag! Om oss Västanfors Stålbyggnader är företaget i traditionsfyllda Bergslagen som kan lite mer. Helheten är det viktigaste för oss, vi utför alla steg från projektering till sista skruven. Med över 70 års erfarenhet av stålkonstruktioner så vet vi vad som krävs. Sedan starten 1953 har Västanfors Stålbyggnader rest över 7000 stålhallar, allt från mindre lagerlokaler till stora idrottsarenor och flyghangarer. Våra byggnader finns över hela landet, från Haparanda i norr till Malmö i söder. Färdigmonterade byggnader i egen regi, det trygga och kvalitativa alternativet, är vår filosofi. Stålhallarna ritas av våra konstruktörer på kontoret i Fagersta med senaste 3D tekniken. Stålstommarna svetsas sedan ihop följt av rostskydd- och målningsbearbetning i Västanfors egna verkstad på andra sidan gårdsplanen. Därefter monterar våra kunniga montörer upp byggnaden på plats. Någon av våra erfarna projektledare finns med från projektets start till sista skruven. De kan marknaden och vet vad som behövs för att resultatet ska bli av bästa kvalité. Kompetensen, ansvaret och kontrollen över hela processen. Det gör oss unika. Läs mer om oss på www.vastanfors.se. Om tjänsten Söker du ett arbete med variation och där du är med i hela projektet med kunden fram till färdig byggnad? Vårt team söker en till förtroendeingivande, lugn och snabblärd medarbetare som sätter kundens behov i fokus. Med din höga samarbetsförmåga och goda kommunikation driver du byggnadsprojekten i hamn. I denna roll hos Västanfors Stålbyggnader kommer du arbeta med allt från första kundkontakt till färdig stålbyggnad. Du kommer att bearbeta marknaden, kalkylera och offerera. Varje kund och beställning är ett projekt som du driver och ansvarar för. Du är huvudkontakten för projektet och är länken mellan kunden, konstruktören och leverantörerna. Tjänsten är en tillsvidareanställning direkt hos vår kund Västanfors Stålbyggnader. Provanställning kommer att tillämpas. Om dig Du är en trygg och framgångsrik relationsbyggare som gärna har erfarenhet från byggbranschen, samt har en vilja att utvecklas vidare tillsammans med Västanfors Stålbyggnader. Insikten i att allt vi gör tillsammans, speglar bilden av oss som företag och leverantör till våra kunder. Du kommer att ingå i ett litet och framgångsrikt projektlednings- och säljteam, där det finns goda förutsättningar för personlig utveckling och att växa in i rollen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att man kommer lyckas med rätt inställning och driv. Vi söker dig som känner dig trygg i din roll att representera ett starkt varumärke, eller har erfarenhet ifrån bygg/konstruktion och vill kliva in i en mer säljande roll. För att du ska passa i rollen ser vi att du har förtroendeingivande egenskaper, trivs med att knyta nya kontakter och känner dig trygg i det självständiga arbetet. Som person är du driven, inlyssnande, allseende med höga kvalitetskrav och tycker om att ta eget ansvar för ditt arbete i samverkan med det övriga teamet. Vidare så är noggrann och strukturerad, med förmåga att planera och vid behov omplanera din arbetsdag utifrån rådande omständigheter. Vidare hanterar du svenska väl i tal och skrift. Det förekommer även enstaka resor i arbetet och därav ser vi att du har B-körkort. Vi erbjuder dig ett varierande arbete med stimulerande arbetsuppgifter och där du får möjlighet att ta ansvar för ditt arbete. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anders Ericsson på Adecco via e-post: [email protected] alt. telefon 073-684 74 91 eller rekryteringskonsult Ulrika Struve via 073-684 70 83 alt. [email protected]. Registrera din ansökan via länken senast 2024-05-27. Bifoga CV som beskriver utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev. I den här rekryteringen samarbetar vi med rekryterings- och bemanningsföretaget Adecco. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

3 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Service Support

Till serviceavdelningen på marknadsledande Rancold Vi söker en driven och engagerad Reservdelansvarig hos oss på Ringön, Hisingen. Vi representerar de ledande varumärkena i branschen och har dessutom egentillverkning av rostfri köksutrustning. Vi har en egen serviceavdelning som gör installationer, ger service, hanterar garantiärenden samt tillhandahåller reservdelar till maskiner inom restaurangbranschen. Vår nya medarbetare har grundläggande kunskaper om el- & maskinteknik och kan hantera reservdelsförsäljning samt hantering av inkommande samtal rörande service och reparation. En fördel är om du har viss produktkännedom om restaurangmaskiner och är villig att lära dig mer om vårt breda produktsortiment. Som person är du strukturerad, flexibel och ansvarstagande. Du kan enkelt detaljfokusera, har en hands-on approach till dina arbetsuppgifter och trivs i en roll där initiativ och problemlösning välkomnas. Andra viktiga egenskaper vi gärna ser, är att du som person har en positiv energi och trivs som bäst i en social miljö där laganda, service och en god kommunikation är självklarheter på arbetsplatsen som huserar ca. 30 medarbetare. Krav på att behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift. Behärskar du fler språk, så är det meriterande, men inget krav. Viss datorvana och att jobba i MS Office är ett önskemål. Vi välkomnar kvinnliga sökanden. Om Rancold Rancold erbjuder försäljning av kvalitativt högvärdiga produkter inom utrustning och helhetslösningar till hotell, caféer, restauranger och storkök. Bolaget har funnits i 30 år och är marknadsledande i västra Sverige. Vi omsätter 70–80 MSEK med god lönsamhet. Webbförsäljningen växer kraftigt och vi har stora ambitioner för fortsatt digital tillväxt. Rancold är ett mellanstort familjeföretag där dom anställda vid behov är delaktiga i företagets alla delar. Placering & start Tjänsten är placerad på Ringögatan 19 i Göteborg och tillsättning är omgående eller enligt överenskommelse. Kontakt Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta genom mail [email protected]

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Är du vår nya Innesäljare i Kinna?

Renta – maskinuthyrarna som bryr sig Bygga är en lagsport och här är varje spelare superviktig. Med stor frihet skapas engagemang. Ett engagemang som förenar. Därför är den individuella friheten central och omtanken lokal. Men minst lika central är våra kunder, vår nummer 10. Det är tack vare dem som spelet klaffar och det är dem som utvecklade oss till att bibehålla det lilla bolagets charm i takt med att vi lagt på oss de stora bolagens muskler. Med depåer i hela Sverige har vi samlats under samma flagg, maskinuthyrare som tror på samma sak. Som bryr sig. Om den lokala byggaren och närområdet hela vägen ut till riksbyggaren och Sverige. Om varandra och om dig. Du med? Vad kommer du som innesäljare att göra?Våra kunder bygger allt möjligt med våra maskiner. Lite varsomhelst dessutom. Du däremot, du kommer bygga relationer. Du möter kunder, ger råd om lämplig utrustning, träffar avtal, skriver order och levererar; för avhämtning eller leverans. Du är också leendet kunden möter vid återlämning då du bedömer maskinernas kondition och kundens framtida behov. På tal om behov är du alltid redo att rycka in och hjälpa till med enklare reparationer och utkörning av utrustning. Vi hjälps åt, för bygga är en lagsport. Vi söker dig som…… älskar sociala sammanhang och sällskap. Framför allt sällskapet. För du är social. På riktigt. För ändring? Visst läste du -förändring? Din benägenhet till snabba vändningar är lika självklar som din pulserande entreprenörsådra. Vi är ett -entreprenörsdrivet gäng som värnar om stor individuell frihet, ett lokalt engagemang och styrkan i att vara förenade tillsammans. Du med? Vi frågade: ska du med? Våra fyra önskemål till dig: Erfarenhet från bygg- och anläggningsmaskiner är meriterande Datorvana då all offert -, order- och dokumenthantering sker i vårt administrativa system Du är problemlösare med god initiativförmåga: snabb på fötterna Känsla och förståelse till fantastisk service Varför Renta?Vi vill utmana hela branschen och visa alla hur ett nationellt bolag faktiskt kan värna om varje enskild människa också. Maskinerna i all ära, vi är problemlösare och lagspelare. Har kollegan eller kunden behov av en hjälpande hand, då ger vi denne två. Vi kallar det för sunt Rentaförnuft. Du kommer få friskvård, fem veckors semester och en riktigt fartfylld vardag. Men framför allt ett engagemang som bara måste upplevas. Om du är en som bryr sig är det dags att författa brevet om dig själv och samla ihop din livsresa (CV). För vi läser ansökningar från hjullastarn och vill ha dig ombord innan den hyrs ut – igen. Varaktighet & LönProvanställning, för att sedan övergå till tillsvidareanställning. Tillträde snarast. Fast lön Kontaktperson & ansökanYtterligare information mailar du Tommy Svensson, [email protected] Vi intervjuar och gör urval löpande under ansökningstiden. Sista ansökningsdag är 2024-05-19 Välkommen med din ansökan snarast! Renta arbetar efter en egen rekryteringsprocess och vi undanber oss alla kontakter från rekryteringsföretag och/eller konsulter som önskar erbjuda tjänster eller hjälp i samband med rekrytering till lediga tjänster. Om RentaVi finns för hela Sverige. Från norr till söder, öst till väst. För vi bryr oss om ditt bygge. Som maskinuthyrare till främst bygg- och anläggningsbranschen erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat verktyg av olika slag, små och medelstora anläggningsmaskiner, liftar, el- och energiutrustning, ställningar och väderskydd samt bodar för byggarbetsplatser. Vi är 600 anställda som vet att frihet skapar engagemang, och det är det som förenar oss. Vi växer eftersom vi fortsätter investera i nya depåer och utrustning av högsta kvalitet. Men framför allt för att vi bryr oss om det lokala närområdet, om varandra och våran nr 10 – kunderna, för bygga är en lagsport.

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Teknisk Säljare Hissar

We Elevate… You Ditt nya jobb Är du redo för en ny utmaning, då har vi tjänsten för dig. Vi söker dig som vill arbeta i en roll som innebär att du säljer nya hissar samt modernisering hissar. Du arbetar mot nya kunder och utvecklar relationen med våra befintliga kunder. Du arbetar med försäljning av våra produkter som har en långt framskjuten position på marknaden avseende kvalitet och nytänkande lösningar. Detta är en säljroll som innebär att vårda kundrelationen och komma med tekniska lösningar. Du agerar som en rådgivande konsult och stöttar dina kunder genom processen. Vid anställning kommer du att erbjudas bland annat: 3 månaders onboardingprogram Omfattande internutbildning En personlig utvecklingsplan En internationell arbetsplats med stora möjligheter att göra karriär både i Sverige och utomlands En trygg anställning i ett seriöst och världskänt bolag Kollektivavtalade förmåner och möjlighet till en god löneutveckling. We Elevate... Your Best Self Din profil Vi söker en social person med egen drivkraft som trivs med att arbeta fritt under ansvar. Du är kreativ, målmedveten och utåtriktad och ser möjligheter till mervärden i kontakter med kunder och kollegor. Du trivs med att arbeta kundorienterat och skapar förtroendeingivande relationer med alla i din närhet. Du bedriver ditt arbete strukturerat och är en van förhandlare. Ett tekniskt intresse ser vi som en självklarhet. Vi ser att du har 5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom byggbranschen, meriterande inom hiss- och rulltrappsbranschen. Det är även meriterande om du har erfarenhet från entreprenad. Du har god datavana med goda kunskaper i Officepaketet och det är meriterande om du har erfarenhet av att arbete i SAP. Vi lägger stor vikt i att du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift. Meriterande är att du har dokumenterad erfarenhet av försäljning. Kunskap och erfarenhet av entreprenadjuridik är ett stort plus. Placeringsort för tjänsten kan vara Göteborg, Malmö eller Stockholm. Kontaktperson och ansökan För mer information och frågor om tjänsten kontakta Benjamin Katzler [email protected] alternativt HR Support, [email protected]. Din ansökan med meritförteckning registrerar du på vår hemsida www.schindler.se så snart som möjligt. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. We Elevate... You Schindler grundades 1874 i Schweiz och är en ledande leverantör av hållbar och effektiv mobilitet i städer. Schindlers hissar, rulltrappor och rullband transporterar 2 miljarder människor varje dag. Tillsammans med våra kunder möjliggör vi framkomlighet av människor och varor genom att sammankoppla vertikala och horisontella transportsystem. Bakom vår framgång står mer än 69 000 anställda i mer än 100 länder. Can You Elevate Us? Vi är ett företag som anser att mångfald leder till ökad produktivitet, högre innovation, bättre beslutsfattande, och högre medarbetarnöjdhet och mindre personalomsättning. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Denna rekrytering görs internt och vi avböjer vänligast samtal från bemannings- och rekryteringsfirmor. Ansökningar tas enbart emot via vårt rekryteringssystem. Ansökningar via mail kommer inte att tas i beaktande Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024