Produktionsledare inom IT-området sökes i Enköping

Är du en driven och erfaren ledare inom IT-säkerhet och mjukvaruutveckling? Söker du nya utmaningar och redo att ta dig an rollen som produktionsledare? Läs då vidare! Vi söker dig som vill arbeta som produktionsledare inom IT-området i Enköping. Detta är ett konsultuppdrag med start så snart som möjlighet och kommer att pågå till 31 maj 2026, med möjlighet till fortsättning därefter. Vi genomför kontinuerligt urval och intervjuer. Skicka därför in din ansökan redan idag Om tjänsten Som produktionsledare kommer du att ha en central roll i att driva och koordinera IT-projekt med särskilt fokus på IT-säkerhet. Du kommer att leda och coacha team, utveckla strategier och säkerställa att projekten levereras i tid och enligt uppsatta mål. Dina arbetsuppgifter i huvudsak - Leda och coacha team inom programmering och mjukvaruutveckling - Utveckla och vidmakthålla egenutvecklade system för logginsamling och analys - Planera och genomföra inkoppling av loggsystem baserat på ELK-stacken - Utarbeta rutiner för inkoppling och stödja verksamheten i att följa dessa rutiner - Hålla orienterande föreläsningar - Använda agila metoder och ramverk (exempelvis SAFe) för att samordna flera initiativ/projekt - Genomföra behovs-, verksamhets- och kravanalyser i förstudier - Arbeta med riskhantering och styrgruppsarbete Vem är du? Vi söker dig som har: - Minst 15 års erfarenhet av projekt- eller förvaltningsledning inom IT, varav minst 3 år inom IT-säkerhet - Minst 15 års erfarenhet av att leda och coacha team inom programmering och mjukvaruutveckling - Minst 3 års erfarenhet av att utveckla och underhålla egenutvecklade system för logginsamling och analys - Erfarenhet av att leda verksamhetsstödjande aktiviteter vid inkoppling av loggsystem baserat på ELK-stacken i större verksamheter - Erfarenhet av att hålla orienterande föreläsningar i större offentliga myndigheter - Utbildning i uppskalat agilt ramverk (t.ex. SAFe), styrkt med dokumentation - Certifiering inom kravhantering, styrkt med certifieringshandlingar - Certifiering som Scrum Master, styrkt med certifieringshandlingar - Erfarenhet av att samordna flera initiativ/projekt med hjälp av agilt uppskalningsramverk (exempelvis SAFe), omfattande minst 3 team - Teknisk erfarenhet inom IT-säkerhetsområdet, omfattande lagstiftade eller formaliserade krav på säkerhet, som försvar, polisväsende, bank/finans, vård eller motsvarande - Erfarenhet av att genomföra behovs-, verksamhets- och kravanalyser i förstudier - Erfarenhet som arbetsgivare/arbetsgivarrepresentant, förvärvad under minst 10 år - Erfarenhet av styrgruppsarbete inom IT-verksamhet, förvärvad under minst 15 år - Erfarenhet av arbete som risk manager Om verksamheten IT-branschen är dynamisk och föränderlig, det vet vi på Poolia IT. Därför värderar vi din kompetens och personliga egenskaper högt när vi anställer dig som konsult. Att få rätt person på rätt plats är vår grej, och vi vet vikten av nytänkande inom IT-branschen för att kunna erbjuda lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder. Att vara konsult hos oss ger dig många möjligheter att prova på olika branscher, företag och roller. Läs gärna mer om hur det är att vara konsult hos oss: https://www.poolia.se/karriar/tips/konsult/. Det passar dig som vill få mycket erfarenhet under en kortare period. Om du letar efter en värld fylld av spännande möjligheter och nya kontakter kommer du gilla att vara konsult hos oss. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se. Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

31 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
Produktionsledare inom IT-området sökes i Enköping

Är du en driven och erfaren ledare inom IT-säkerhet och mjukvaruutveckling? Söker du nya utmaningar och redo att ta dig an rollen som produktionsledare? Läs då vidare! Vi söker dig som vill arbeta som produktionsledare inom IT-området i Enköping. Detta är ett konsultuppdrag med start så snart som möjlighet och kommer att pågå till 31 maj 2026, med möjlighet till fortsättning därefter. Vi genomför kontinuerligt urval och intervjuer. Skicka därför in din ansökan redan idag Om tjänsten Som produktionsledare kommer du att ha en central roll i att driva och koordinera IT-projekt med särskilt fokus på IT-säkerhet. Du kommer att leda och coacha team, utveckla strategier och säkerställa att projekten levereras i tid och enligt uppsatta mål. Dina arbetsuppgifter i huvudsak - Leda och coacha team inom programmering och mjukvaruutveckling - Utveckla och vidmakthålla egenutvecklade system för logginsamling och analys - Planera och genomföra inkoppling av loggsystem baserat på ELK-stacken - Utarbeta rutiner för inkoppling och stödja verksamheten i att följa dessa rutiner - Hålla orienterande föreläsningar - Använda agila metoder och ramverk (exempelvis SAFe) för att samordna flera initiativ/projekt - Genomföra behovs-, verksamhets- och kravanalyser i förstudier - Arbeta med riskhantering och styrgruppsarbete Vem är du? Vi söker dig som har: - Minst 15 års erfarenhet av projekt- eller förvaltningsledning inom IT, varav minst 3 år inom IT-säkerhet - Minst 15 års erfarenhet av att leda och coacha team inom programmering och mjukvaruutveckling - Minst 3 års erfarenhet av att utveckla och underhålla egenutvecklade system för logginsamling och analys - Erfarenhet av att leda verksamhetsstödjande aktiviteter vid inkoppling av loggsystem baserat på ELK-stacken i större verksamheter - Erfarenhet av att hålla orienterande föreläsningar i större offentliga myndigheter - Utbildning i uppskalat agilt ramverk (t.ex. SAFe), styrkt med dokumentation - Certifiering inom kravhantering, styrkt med certifieringshandlingar - Certifiering som Scrum Master, styrkt med certifieringshandlingar - Erfarenhet av att samordna flera initiativ/projekt med hjälp av agilt uppskalningsramverk (exempelvis SAFe), omfattande minst 3 team - Teknisk erfarenhet inom IT-säkerhetsområdet, omfattande lagstiftade eller formaliserade krav på säkerhet, som försvar, polisväsende, bank/finans, vård eller motsvarande - Erfarenhet av att genomföra behovs-, verksamhets- och kravanalyser i förstudier - Erfarenhet som arbetsgivare/arbetsgivarrepresentant, förvärvad under minst 10 år - Erfarenhet av styrgruppsarbete inom IT-verksamhet, förvärvad under minst 15 år - Erfarenhet av arbete som risk manager Om verksamheten IT-branschen är dynamisk och föränderlig, det vet vi på Poolia IT. Därför värderar vi din kompetens och personliga egenskaper högt när vi anställer dig som konsult. Att få rätt person på rätt plats är vår grej, och vi vet vikten av nytänkande inom IT-branschen för att kunna erbjuda lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder. Att vara konsult hos oss ger dig många möjligheter att prova på olika branscher, företag och roller. Läs gärna mer om hur det är att vara konsult hos oss: https://www.poolia.se/karriar/tips/konsult/. Det passar dig som vill få mycket erfarenhet under en kortare period. Om du letar efter en värld fylld av spännande möjligheter och nya kontakter kommer du gilla att vara konsult hos oss. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se. Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

31 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
Ekonomiadministratör till myndighet i Uppsala

Vi söker nu en noggrann och serviceinriktad ekonomiadministratör till en myndighet i Uppsala för ett spännande uppdrag. Tjänsten är på heltid med beräknad start i början av augusti och kommer att pågå till årsskiftet, med möjlighet till förlängning. Under uppdraget kommer du bli anställd som Poolias mycket uppskattade konsult. Urval och intervjuer genomföra löpande. Varmt välkommen in med din ansökan! Om tjänsten Som ekonomiadministratör hos oss kommer du att arbeta med en rad varierande och intressanta arbetsuppgifter. Du kommer att hantera ekonomiska transaktioner, inklusive hantering av kund- och leverantörsfakturor samt bokföring och kontering. Vidare kommer du att stödja och administrera dokument och ärendehantering samt arkivera allmänna handlingar. Dessutom kommer du att delta i det dagliga operativa arbetet inom ekonomienheten, vilket innebär att du ständigt kommer att vara en viktig del av teamets framgång. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Hantering av löpande bokföring • Kontering • Kontroll av fakturor, förberedande av underlag för databehandling och avstämning av kontosaldon • Hantering av leverantör- och kundreskontra • Deltagande i bokslutsarbete • Besvara förfrågningar om in- och utbetalningar Vem är du? För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har: • Minst ett (1) års erfarenhet av ekonomiadministrativt arbete, såsom löpande redovisning och hantering av kund- och leverantörsfakturor • Avslutad gymnasial utbildning eller utbildning som vi bedömer likvärdig • God data- och IT-vana • Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt • Erfarenhet av ekonomisystem (t.ex. Unit4/Agresso) • Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska, både i tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du har hög serviceanda och en stark samarbetsförmåga. Du är strukturerad och målinriktad, med en naturlig initiativförmåga och vilja att leverera hög kvalitet. Du är van vid att självständigt hitta lösningar och fatta egna beslut. Om verksamheten Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se. Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

31 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
IT Technician to Stora Enso in Skene

We are looking for an IT Technician to handle first and foremost of 1st or 2nd line support as a part of the local team in Skene. This is an excellent opportunity for you to be a part of the journey Stora Enso is on – transforming from a traditional forest industry company, into a renewable materials growth company. This is a part time position as an consultant at Poolia you will be able to work for 2-3 days per week. Your location will be in Skene Apply today, selection takes place continuously! About the position This role consist, first and foremost of 1st or 2nd line support, (depending on the situation), proactive work with new and better solutions, as well as creating and maintaining documentation. You will also ensure that compliance with Group IT policies, standard for technical set-up, IT security and processes are correct. There will also be involvement or managing of local IT projects. Role description: Manage and handle incidents, changes, problems and service requests related to workstations, servers, LAN/WLAN network or other IT equipment. Administer local servers, IT equipment and network 2nd level onsite technical IT support for local end users License, (small programs), and AD quality management locally Participate in local projects, where infra support is needed Your profile In order to succeed in this role, we see that you have at least a high school degree in IT or equivalent work experience. You have good skills in Windows, Microsoft 365 and Microsoft DA. We also see that you have good experience in virtualization solutions, preferably VMware. Furthermore, you have basic knowledge of network, preferably Cisco. You are great at communicating and at the same time, a natural problem solver. You communicate fluently in English and fluent I Swedish both by writing and speaking. We require that you have a driving license, (B), and preferably access to your own car. Most importantly is that you are a real people person, with the aim to make everything better, as this is a role with a lot of interaction and communication between humans. You are flexible, have a positive attitude and a high commitment. You feel comfortable in a changing environment. Being a team player comes natural to you and you are motivated by finding solutions to different problems together with colleagues. At the same time, you know how to take initiative, work independently and seek new knowledge and information. Finally, you have a genuine interest in IT. About the organisation Stora Enso is a leading global provider of renewable solutions in packaging, biomaterials, wooden constructions and paper. Our fiber-based materials are renewable, recyclable and fossil free. Our solutions offer low-carbon alternatives to products based on finite resources. We believe that everything that is made from fossil-based materials today can be made from a tree tomorrow. The Packaging Solutions division develops and sells premium fiber-based packaging products and services. Our high-end eco-friendly packaging products are used by leading brands across multiple market sectors, including store retail, e-commerce and industrials. The portfolio includes corrugated and other converting, design services, automation solutions, and scalable innovations such as formed fiber and bio composites.

31 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Intressant sommarjobb inom IT för kund i Malmö

Om tjänsten Är du student och intresserad av IT och letar efter spännande sommarjobb? Då kan detta vara den perfekta utmaningen för dig Vår kund söker nu teknikintresserade medarbetare för flera utrullningsprojekt i Malmöregionen under sommaren. Om du student på yrkeshögskola eller universitet med teknisk inriktning och vill ha extra arbete, är detta en perfekt möjlighet för dig! Du får arbeta i en dynamisk miljö med kollegor som delar ditt intresse för IT. Arbetsplatsen har tydliga värderingar och fokuserar på lagarbete, kundnöjdhet, och kvalitet. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Dina arbetsuppgifter i huvudsak Arbetsuppgifter innefattar utlämning av PC-klienter till användare inom verksamheten samt stötta upp vid uppstart. - Utlämning av PC-klienter till användare - Stöd vid uppstart Du får också: - Möjlighet till tillsvidareanställning med fast månadslön och förmåner - Bidra till ett smartare och hållbart samhälle - Fokus på utveckling, laganda och personligt ansvarstagande - Coachande ledarskap med kontinuerlig stöttning och rådgivning Vem är du? Vi söker dig som är: - Noggrann och lösningsorienterad - Serviceinriktad - Duktig på att hålla en snygg och städad arbetsplats - Stort intresse för IT - Pedagogisk och kommunikativ förmåga - Samarbetsvillig - Svenska och engelska i tal och skrift

31 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Utbildningsadministratör till statlig institution

Om tjänsten Nu söker vi en noggrann och erfaren utbildningsadministratör för ett konsultuppdrag vid en statlig institution i Stockholm. • omfattning: Heltid 100% • start: omgående • längd: till och med 2024-12-31, med viss möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är kontorstider, men med möjlighet till flex (kl.7-9 och kl.15-17). Arbetsgruppen består av fyra kollegor och en gruppchef. Du blir anställd av Poolia men kommer att arbeta ute hos den statliga institutionen i Stockholm. Viss möjlighet till ledighet finns i sommar i samband med att utbildningsverksamheten ligger nere. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av utbildningsadministration inom de kurser och utbildningsprogram som institutionen ansvarar för. Arbetet innebär ett nära samarbete med institutionens lärare och övriga som är involverade i utbildningsverksamheten samt kontakter med andra stödfunktioner inom institutionen. I ditt arbete ingår bl.a.: • Utbildningsadministration inom ramen för kurser och utbildningsprogram som institutionen är ansvarig för • Kommunikation med studenter bl.a. via e-post, telefon och utbildningsplattform • Schemaläggning och lokalbokning i TimeEdit • Administration i systemen Klipp och Ladok • Tentamenshantering • Arkivering. Andra administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma utifrån verksamhetens behov. Vem är du? För att vara aktuell för rollen behöver du som söker ha en högskoleexamen eller motsvarande som vi bedömer är relevant för tjänsten. Du har även goda kunskaper inom Office-paketet. Det är även meriterande om du har erfarenhet av: • Arbete med utbildningsadministration vid högskola • Arbete i systemen Canvas och Klipp • Schemaläggning och lokalbokning i TimeEdit • Arbete i studiedokumentationssystemet Ladok. För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är en person som trivs med att ha omväxlande arbetsuppgifter, arbeta i studieadministrativa system, att ge service och få delta i utveckling av det administrativa arbetet. Du har lätt för att samarbeta och att skapa goda relationer med andra människor. I ditt arbete är du noggrann, lösningsorienterad, har förmåga att prioritera och se helhetsperspektivet. Då arbetet innebär ständig kommunikation med olika verksamhetsrepresentanter krävs god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift, både på svenska och engelska. Stämmer detta in på dig? Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

31 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Inköpare till Polarium!

Vill du skapa en smart och hållbar framtid tillsammans med Polarium? Kom med i teamet och få möjligheten att designa framtiden! Nu söker vi en Inköpare till Polarium för ett konsultuppdrag. Tjänsten är på heltid med önskat tillträde snarast och sträcker sig i 6 månader med goda möjligheter till förlängning eller anställning hos Polarium. Tjänsten är med placering på företagets kontor i Solna. Om tjänsten Polarium utvecklar och tillverkar nyckelfärdiga energilagringslösningar, baserade på litiumjonbatteriteknologi. Polariums mål är att konstruera teknik som både lagrar och optimerar energi när det växlar mot effektivare energianvändning och förnybara energikällor på global skala. Du kommer att få möjligheten att arbeta med exceptionella ingenjörer, forskare, utvecklare och mer för att ta nästa stora steg i energibranschen genom Polariums batterienergilagrings- och optimeringssystem. Vi letar efter en Projektinköpare med ett tekniskt och kommersiellt tänk som vill gå med Polarium i deras uppdrag att skapa den bästa energilagringen i världen. Som Projektinköpare kommer du, tillsammans med dina kollegor i Sourcing-teamet, att ha en nyckelroll i att säkerställa time-to-market och optimerad BOM-kostnad i produktutvecklingsprojekt. Med leverantörer över hela världen kommer du att arbeta i en internationell miljö. Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Vara ansvarig för Inköpsorderhantering, koordinera och säkra material, optimera produktlivscykelkostnad samt time to market och säkerställa värdeutveckling. • I samarbete med kollegor inom Sourcing och RnD kommer du att säkerställa och hantera att leverantörer väljs i produktutvecklingsprojekt. • Hantering av anbudsförfrågningar. • Hantera inköpsrekvisitioner av indirekt material från våra regionala köpare och kommunicera med Requesters. • Stödja behoven av indirekt material och tjänster till intressenter. • Master data management - ställ in och underhåll korrekta inköpsparametrar i affärssystemet (Business Central). • Produktkostnadskontroll inklusive uppföljning och rapportering/Design to cost. • Rapportering och uppföljning av relaterade KPI:er. Vem är du? • 3-5 års erfarenhet av operativa inköp i ett globalt tillverkande företag. • Djup förståelse av den kommersiella processen med externa leverantörer. • Goda kunskaper i affärssystem, gärna Business Central. • Stark analytisk förmåga och har framgångsrikt arbetat med systemadministration och masterdata. • Du har flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Vi söker efter dig som är en bra kommunikatör och nätverkare som lätt skapar förtroende och långsiktiga relationer, både internt och externt. Vi tror att du har ett gediget tekniskt intresse, ett kommersiellt tankesätt och en positiv attityd. Med ett starkt inre driv och förmågan att ta ägarskap för de aktuella uppgifterna har du alltid fokus på resultat och med kunskapen att leverera värde till Polarium. Vidare kan du arbeta individuellt såväl som i ett globalt team. För att lyckas i rollen är du analytisk och trivs i en dynamisk miljö. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Controller till statlig myndighet i Norrköping!

Har du bakgrund inom ekonomi, har arbetat några år som controller och söker en ny spännande utmaning? Till vår kund i Norrköping söker vi nu en Controller! Uppdraget sker på plats på kontoret i Norrköping. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 100%, med start i augusti 2024 och pågår till och med februari 2025. Låter det här som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om tjänsten Som controller ger du stöd till avdelningarnas ledningsgrupper, chefer på olika nivåer, projektledare m.fl. Du medverkar i att ta fram underlag som belyser ekonomi och projektuppföljning.Du arbetar löpande med intäkts- och kostnadsuppföljning, månads- och tertialuppföljning, löpande periodiseringar av intäkter och kostnader, analyser, m.m. Du kommer även ge stöd till verksamheten i samband med budget och uppföljning samt vid projekt. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Exempel på uppgifter som kan bli aktuella för uppdraget; - analys av verksamhetsinformation och ekonomiska resultat - sammanställa projektrapporter samt vara ett stöd vid ansökningar av forskningsprojekt - ta fram prognoser kopplade till verksamheten - genomföra budgetarbete och budgetuppföljning samt löpande periodisering - servicefunktion med en till ledningen stödjande och rådgivande funktion - arbete i förekommande ekonomisystem (Unit4 Business world). Vem är du? Krav för tjänsten. - Högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning - minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som controller - goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt - goda kunskaper om ekonomisystem - kunskaper om ekonomistyrning - arbetslivserfarenhet av statlig redovisning. - obehindrat behärska svenska språket flytande i både tal och skrift. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

30 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Uthyrare till Kustbostäder Oxelösund

Är du social, resultatinriktad och trivs bra i ett varierande arbete? Har du dessutom tidigare erfarenhet av administration och kundkontakt? Då kan det här vara något för dig. Vi söker nu en engagerad uthyrare till Kustbostäder i Oxelösund. Önskad start för uppdraget är så snart som möjligt, och det kommer pågå fram till sista augusti, med chans till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag. Om tjänsten Som uthyrare hos Kustbostäder kommer du främst arbeta med uthyrning av bostäder. Du kommer ta emot intresseanmälan, uppsägningar, hantera kösystem och övriga frågor rörande lägenheter. Du kommer ansvara för att visa lägenheter, ha kontakt med intressenter och säkerställa en så smidig uthyrningsprocess som möjligt. Du kommer även ta emot samtal från boenden rörande felanmälningar, frågor om parkeringar, m.m. Mycket av arbetet sker i digitala verktyg. Arbetstider: måndag - fredag, 07:30 - 16:00. Arbetet sker på plats i Kustbostäders lokaler i Oxelösund. Vem är du? För den här tjänsten söker vi dig som har goda administrativa kunskaper och en god kommunikativ förmåga. Du har tidigare arbetat med administration och vi ser gärna att du har erfarenhet från en roll där du haft kundkontakt. Som person är du noggrann, social och strukturerad. Du visar engagemang och är resultatinriktad, samt att du kan prioritera dina arbetsuppgifter och tar eget ansvar över ditt arbete. Du trivs bra i team, men kan även arbeta självständigt och ta eget initiativ när det behövs. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av uthyrning och/eller hyresadministration, samt om du har B-körkort. Om verksamheten Kustbostäder är ett kommunägt bolag som ingår i en kommunkoncern och är Oxelösunds största bostadsföretag med 1250 lägenheter. Förutom det egna fastighetsbeståndet förvaltar vi även kommunens fastigheter såsom skolor och förskolor samt kommunens gator, vägar, parker och offentliga platser. Tillsammans är vi cirka 80 anställda och hos oss ingår du i ett team där vi arbetar efter mottot ”vi förenklar Oxelösundarnas vardag”. Just nu bygger vi 48 nya lägenheter i centrala Oxelösund och arbetar kontinuerligt med att utveckla och förbättra våra fastigheter.

30 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Uthyrare till Kustbostäder Oxelösund

Är du social, resultatinriktad och trivs bra i ett varierande arbete? Har du dessutom tidigare erfarenhet av administration och kundkontakt? Då kan det här vara något för dig. Vi söker nu en engagerad uthyrare till Kustbostäder i Oxelösund. Önskad start för uppdraget är så snart som möjligt, och det kommer pågå fram till sista augusti, med chans till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag. Om tjänsten Som uthyrare hos Kustbostäder kommer du främst arbeta med uthyrning av bostäder. Du kommer ta emot intresseanmälan, uppsägningar, hantera kösystem och övriga frågor rörande lägenheter. Du kommer ansvara för att visa lägenheter, ha kontakt med intressenter och säkerställa en så smidig uthyrningsprocess som möjligt. Du kommer även ta emot samtal från boenden rörande felanmälningar, frågor om parkeringar, m.m. Mycket av arbetet sker i digitala verktyg. Arbetstider: måndag - fredag, 07:30 - 16:00. Arbetet sker på plats i Kustbostäders lokaler i Oxelösund. Vem är du? För den här tjänsten söker vi dig som har goda administrativa kunskaper och en god kommunikativ förmåga. Du har tidigare arbetat med administration och vi ser gärna att du har erfarenhet från en roll där du haft kundkontakt. Som person är du noggrann, social och strukturerad. Du visar engagemang och är resultatinriktad, samt att du kan prioritera dina arbetsuppgifter och tar eget ansvar över ditt arbete. Du trivs bra i team, men kan även arbeta självständigt och ta eget initiativ när det behövs. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av uthyrning och/eller hyresadministration, samt om du har B-körkort. Om verksamheten Kustbostäder är ett kommunägt bolag som ingår i en kommunkoncern och är Oxelösunds största bostadsföretag med 1250 lägenheter. Förutom det egna fastighetsbeståndet förvaltar vi även kommunens fastigheter såsom skolor och förskolor samt kommunens gator, vägar, parker och offentliga platser. Tillsammans är vi cirka 80 anställda och hos oss ingår du i ett team där vi arbetar efter mottot ”vi förenklar Oxelösundarnas vardag”. Just nu bygger vi 48 nya lägenheter i centrala Oxelösund och arbetar kontinuerligt med att utveckla och förbättra våra fastigheter.

30 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024