Client Manager – National Accounts – Securitas Technology

Vi utvecklar vår organisation för att stärka vår position som en betrodd partner för våra kunder. Nu tar vi därför ett modigt steg framåt genom att införa en helt ny roll i vår organisation: Client Manager. Som Client Manager hos oss blir du inte bara en del av vår spännande resa, du blir en drivande kraft bakom den. Som en del av denna resa söker vi nu efter affärsstrategiska partners som vill ta sig an en roll utöver det vanliga. Som Client Manager är ditt primära syfte att vara en nyckelspelare i att bygga och underhålla långsiktiga, värdefulla relationer med våra nyckelkunder. Det kommer innebära ett djupare engagemang, en mer strategisk inställning och en förmåga att ta ett helhetsgrepp över hur vi kan driva våra kunders affärer framåt. Din roll som Client Manager: I denna roll är du ansvarig för att förstå och tillgodose kundernas unika behov med våra lösningar, samtidigt som du agerar som en förlängning av företagets seniora ledning. Du kommer att spela en avgörande roll i att inte bara säkra affärsmöjligheter och främja tillväxt, utan också i att företräda och förmedla företagets värderingar och vision i varje kundinteraktion. En kritisk del av din roll som Client Manager är att leda och samarbeta med kundteam både regionalt och nationellt. Du kommer att ansvara för att skapa en struktur och klarhet i teamets arbete, vilket är avgörande för att nå våra gemensamma mål. Ditt ledarskap kommer att vara nyckeln till framgång, och vi förväntar oss att du skapar en miljö där kommunikationen är öppen, tydlig och effektiv. Genom att använda din förmåga att organisera och prioritera kommer du att hjälpa ditt team att navigera i komplexa projekt och uppnå bästa möjliga resultat för våra kunder. Du kommer att rapportera till regionchef för NAC. Efterfrågade kompetenser och egenskaper för att lyckas i rollen: • Relevant högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet inom försäljning, marknadsföring eller relaterat område. Meriterande med eftergymnasial utbildning. • Flerårig erfarenhet av arbete med B2B-försäljning, helst inom säkerhetsteknik eller relaterade områden. • God förståelse kring säkerhetstekniska produkter och lösningar är meriterande. • Starka kommunikations- och förhandlingsskickligheter. • Förmåga att bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. • Förmågan att förmedla nyttan och värdet av företagets portfölj till kund. • Analytisk förmåga och kompetens inom affärsutveckling. • Engelska och svenska flytande i tal och skrift. Vi ser att du har nedan personliga egenskaper för att lyckas i rollen: • Hög affärsmässighet, starkt kundfokus och förmåga att arbeta strategiskt. • Förmågan att förmedla och upprätthålla en enhetlig kundupplevelse som är i linje med den som erbjuds av företagets seniora ledning, vilket bidrar till att stärka företagets rykte och relationer på högsta nivå. • Utmärkta ledaregenskaper och god kommunikativ förmåga. • Självgående med ett starkt driv och engagemang för att nå uppsatta mål. • Problemlösningsförmåga och flexibilitet att anpassa sig till föränderliga situationer. • Stark relationsskapare och teamspelare, med förmåga att arbeta effektivt i en dynamisk miljö. • Du känner en stolthet och engagemang i att representera företaget och dess värderingar, vilket gör dig till en utmärkt ambassadör för företaget.  Ansökan Tveka inte att höra av dig om du har några frågor kring rollen. Vi hanterar ansökningar löpande, så vänta inte utan skicka in din ansökan redan nu! För att bli anställd hos oss krävs svenskt medborgarskap, godkänd bakgrundskontroll samt referenstagning. En förutsättning för att bli anställd av oss är ett du blir godkänd av Länsstyrelsen. Befattningen är hos våra kunder placerad i säkerhetsklass vilket föranleder att du som kandidat skall genomgå en säkerhetsprövning enl 3kap 1§ Säkerhetsskyddslag (2018:585). Säkerhetsprövningen består av en grundutredning, en säkerhetsprövningsintervju och registerkontroll hos Säkerhetspolisen. En godkänd säkerhetsprövning är en förutsättning för befattningen. Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande chef Oscar Blomén [email protected] samt rekryteringsansvarig, Sara Andersson, [email protected] , Välkommen in med din ansökan! Vi ser fram emot din ansökan! #LI-DNI

29 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Client Manager – National Accounts – Securitas Technology

Vi utvecklar vår organisation för att stärka vår position som en betrodd partner för våra kunder. Nu tar vi därför ett modigt steg framåt genom att införa en helt ny roll i vår organisation: Client Manager. Som Client Manager hos oss blir du inte bara en del av vår spännande resa, du blir en drivande kraft bakom den. Som en del av denna resa söker vi nu efter affärsstrategiska partners som vill ta sig an en roll utöver det vanliga. Som Client Manager är ditt primära syfte att vara en nyckelspelare i att bygga och underhålla långsiktiga, värdefulla relationer med våra nyckelkunder. Det kommer innebära ett djupare engagemang, en mer strategisk inställning och en förmåga att ta ett helhetsgrepp över hur vi kan driva våra kunders affärer framåt. Din roll som Client Manager: I denna roll är du ansvarig för att förstå och tillgodose kundernas unika behov med våra lösningar, samtidigt som du agerar som en förlängning av företagets seniora ledning. Du kommer att spela en avgörande roll i att inte bara säkra affärsmöjligheter och främja tillväxt, utan också i att företräda och förmedla företagets värderingar och vision i varje kundinteraktion. En kritisk del av din roll som Client Manager är att leda och samarbeta med kundteam både regionalt och nationellt. Du kommer att ansvara för att skapa en struktur och klarhet i teamets arbete, vilket är avgörande för att nå våra gemensamma mål. Ditt ledarskap kommer att vara nyckeln till framgång, och vi förväntar oss att du skapar en miljö där kommunikationen är öppen, tydlig och effektiv. Genom att använda din förmåga att organisera och prioritera kommer du att hjälpa ditt team att navigera i komplexa projekt och uppnå bästa möjliga resultat för våra kunder. Du kommer att rapportera till regionchef för NAC. Efterfrågade kompetenser och egenskaper för att lyckas i rollen: • Relevant högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet inom försäljning, marknadsföring eller relaterat område. Meriterande med eftergymnasial utbildning. • Flerårig erfarenhet av arbete med B2B-försäljning, helst inom säkerhetsteknik eller relaterade områden. • God förståelse kring säkerhetstekniska produkter och lösningar är meriterande. • Starka kommunikations- och förhandlingsskickligheter. • Förmåga att bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. • Förmågan att förmedla nyttan och värdet av företagets portfölj till kund. • Analytisk förmåga och kompetens inom affärsutveckling. • Engelska och svenska flytande i tal och skrift. Vi ser att du har nedan personliga egenskaper för att lyckas i rollen: • Hög affärsmässighet, starkt kundfokus och förmåga att arbeta strategiskt. • Förmågan att förmedla och upprätthålla en enhetlig kundupplevelse som är i linje med den som erbjuds av företagets seniora ledning, vilket bidrar till att stärka företagets rykte och relationer på högsta nivå. • Utmärkta ledaregenskaper och god kommunikativ förmåga. • Självgående med ett starkt driv och engagemang för att nå uppsatta mål. • Problemlösningsförmåga och flexibilitet att anpassa sig till föränderliga situationer. • Stark relationsskapare och teamspelare, med förmåga att arbeta effektivt i en dynamisk miljö. • Du känner en stolthet och engagemang i att representera företaget och dess värderingar, vilket gör dig till en utmärkt ambassadör för företaget.  Ansökan Tveka inte att höra av dig om du har några frågor kring rollen. Vi hanterar ansökningar löpande, så vänta inte utan skicka in din ansökan redan nu! För att bli anställd hos oss krävs svenskt medborgarskap, godkänd bakgrundskontroll samt referenstagning. En förutsättning för att bli anställd av oss är ett du blir godkänd av Länsstyrelsen. Befattningen är hos våra kunder placerad i säkerhetsklass vilket föranleder att du som kandidat skall genomgå en säkerhetsprövning enl 3kap 1§ Säkerhetsskyddslag (2018:585). Säkerhetsprövningen består av en grundutredning, en säkerhetsprövningsintervju och registerkontroll hos Säkerhetspolisen. En godkänd säkerhetsprövning är en förutsättning för befattningen. Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande chef Oscar Blomén [email protected] samt rekryteringsansvarig, Sara Andersson, [email protected] , Välkommen in med din ansökan! Vi ser fram emot din ansökan! #LI-DNI

29 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Commercial Operations Manager

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: About Brite Brite Payments is a leading Open Banking-powered Account to Account (A2A) payment provider of Instant Payments and Instant Payouts. We provide a convenient transaction experience for consumers and reduce the risk in the payment process for merchants. Founded in Stockholm in 2019, Brite is committed to providing the best possible payment solution for everyone involved in a transaction. The team behind Brite has worked with launching the first-generation of fintech companies before founding Brite. We know the market landscape, technologies, opportunities, and challenges. Now we channel all those experiences into developing modern solutions that will benefit both merchants and end-users. Want to join us on our journey? The future is brite! What you will do Brite Payments is seeking a motivated and detail-oriented Commercial Operations Manager to join our dynamic team. The successful candidate will be responsible for building, managing, and maintaining all operational processes for our commercial organization. This role is integral to our success, ensuring that our commercial teams have the tools and insights they need to perform at their best. Key responsibilities CRM Management: Oversee and manage our Customer Relationship Management (CRM) system, Salesforce, ensuring it meets the needs of the commercial team and drives efficient sales processes. Reporting and Dashboards: Develop and maintain comprehensive reports and dashboards that track commercial performance, providing insights and recommendations based on data analysis. Commercial Tools Implementation: Work closely with the VP of Commercial Operations to implement and maintain various commercial tools that support our sales and marketing efforts. Training and Support: Assist in the development and delivery of commercial training sessions to ensure our teams are well-equipped with the necessary skills and knowledge. Sales Incentive Plans: Help manage sales incentive plans and target planning to motivate and drive the performance of our sales teams. Process Optimization: Continuously identify and implement process improvements to enhance efficiency and effectiveness within the commercial organization. Requirements Experience: Minimum of 2 years of experience in a similar role, with a strong background in commercial operations. Salesforce Expertise: Proven experience with Salesforce is essential. Analytical Skills: Strong analytical skills with the ability to interpret data and provide actionable insights. Communication Skills: Excellent verbal and written communication skills, with the ability to effectively collaborate with various stakeholders. Fluent in English both written and spoken Problem-Solving: Demonstrated ability to identify problems and develop effective solutions. Organizational & project Management skills: Exceptional organizational and time management skills, with the ability to manage multiple priorities in a fast-paced environment. Ability to work closely with Senior internal stakeholders and make sure that deliverables are on time. Preferred Qualifications: Experience in the payments or financial services industry. Proficiency in other commercial tools and software. Previous experience of working with Salesforce, setting up reports, users, role hierarchies, data monitoring and other admin related tasks. Knowledge of sales and marketing processes and best practices. What we offer Become part of Europe’s hottest Fintech, founded and led by some of the best in the industry that raised the largest Series A ($60 Mn) in Europe last year. This is your chance to leave your mark, enjoying the journey whilst working alongside experienced industry leaders who have done it before and want to do it again. An optimistic, empathetic, and inclusive culture where we want you to be yourself. We believe in continuous learning and knowledge exchange. Gain exposure to a wide range of verticals and use cases for Instant Payments, meaning you will work with the most exciting, fast growth businesses in the DACH market. An annual wellbeing and professional development allowance. We promote our people to invest in themselves and unlock their full potential through courses, personal coaching. Do you want to learn more about our recruitment process? Here you can read about the hiring flow and find answers to the most frequently asked questions.

29 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Commercial Operations Manager

About Brite Brite Payments is a leading Open Banking-powered Account to Account (A2A) payment provider of Instant Payments and Instant Payouts. We provide a convenient transaction experience for consumers and reduce the risk in the payment process for merchants. Founded in Stockholm in 2019, Brite is committed to providing the best possible payment solution for everyone involved in a transaction.The team behind Brite has worked with launching the first-generation of fintech companies before founding Brite. We know the market landscape, technologies, opportunities, and challenges. Now we channel all those experiences into developing modern solutions that will benefit both merchants and end-users.Want to join us on our journey? The future is brite! What you will do Brite Payments is seeking a motivated and detail-oriented Commercial Operations Manager to join our dynamic team. The successful candidate will be responsible for building, managing, and maintaining all operational processes for our commercial organization. This role is integral to our success, ensuring that our commercial teams have the tools and insights they need to perform at their best. Key responsibilities CRM Management: Oversee and manage our Customer Relationship Management (CRM) system, Salesforce, ensuring it meets the needs of the commercial team and drives efficient sales processes. Reporting and Dashboards: Develop and maintain comprehensive reports and dashboards that track commercial performance, providing insights and recommendations based on data analysis. Commercial Tools Implementation: Work closely with the VP of Commercial Operations to implement and maintain various commercial tools that support our sales and marketing efforts. Training and Support: Assist in the development and delivery of commercial training sessions to ensure our teams are well-equipped with the necessary skills and knowledge. Sales Incentive Plans: Help manage sales incentive plans and target planning to motivate and drive the performance of our sales teams. Process Optimization: Continuously identify and implement process improvements to enhance efficiency and effectiveness within the commercial organization. Requirements Experience: Minimum of 2 years of experience in a similar role, with a strong background in commercial operations. Salesforce Expertise: Proven experience with Salesforce is essential. Analytical Skills: Strong analytical skills with the ability to interpret data and provide actionable insights. Communication Skills: Excellent verbal and written communication skills, with the ability to effectively collaborate with various stakeholders. Fluent in English both written and spoken Problem-Solving: Demonstrated ability to identify problems and develop effective solutions. Organizational & project Management skills: Exceptional organizational and time management skills, with the ability to manage multiple priorities in a fast-paced environment. Ability to work closely with Senior internal stakeholders and make sure that deliverables are on time. Preferred Qualifications: Experience in the payments or financial services industry. Proficiency in other commercial tools and software. Previous experience of working with Salesforce, setting up reports, users, role hierarchies, data monitoring and other admin related tasks. Knowledge of sales and marketing processes and best practices. What we offer Become part of Europe’s hottest Fintech, founded and led by some of the best in the industry that raised the largest Series A ($60 Mn) in Europe last year. This is your chance to leave your mark, enjoying the journey whilst working alongside experienced industry leaders who have done it before and want to do it again. An optimistic, empathetic, and inclusive culture where we want you to be yourself. We believe in continuous learning and knowledge exchange. Gain exposure to a wide range of verticals and use cases for Instant Payments, meaning you will work with the most exciting, fast growth businesses in the DACH market. An annual wellbeing and professional development allowance. We promote our people to invest in themselves and unlock their full potential through courses, personal coaching. Do you want to learn more about our recruitment process? Here you can read about the hiring flow and find answers to the most frequently asked questions.

29 maj 2024
Sista ansökan:
15 november 2024
Kundansvarig säljare

Söker du en spännande säljutmaning i ett stabilt, växande bolag med högt i tak och snabba beslutsvägar? Gillar du teknik och har förmåga att bygga långsiktiga relationer? Är du en driven säljare som älskar att vara ute hos kund och hitta nya affärsmöjligheter? Då kanske det här är jobbet för dig! Vi söker ytterligare en erfaren Kundansvarig säljare som vill jobba med nykundsförsäljning, prospektering och att vidareutveckla affärsrelationen med befintliga kunder. I rollen som Kundansvarig säljare är du en viktig person i Dokumenteras fortsatta utveckling. Vår kundbas består av både stora, väletablerade företag och mindre, mer nischade företag i spännande branscher. Som stöd har du övriga säljteamet samt en konsultchef som bistår med konsultstöd och rekrytering. Vi erbjuder dig en stimulerande miljö där du får utvecklas som säljare och person med våra kunder, vårt duktiga säljteam och våra proffsiga och kunniga konsulter. Du får en unik inblick i många olika typer av verksamheter i olika branscher och möjlighet till stort lärande. Du jobbar i ett drivet säljteam där laget går före jaget. Vi vill utvecklas med dina idéer och erfarenheter och jobbar hela tiden på att bli lite bättre. Som konsultbolag lägger vi mycket kraft på att få alla att trivas och utvecklas och vi har en härlig stämning bland våra medarbetare. Vi söker dig som har flera års erfarenhet av företagsförsäljning, gärna idéförsäljning, och från konsultverksamhet. Du har mycket energi, är uthållig och tvekar inte att lyfta luren. Våra bästa affärer jobbar vi upp själva, från första samtalet. Du älskar säljhantverket och att ha ansvar för affären från ax till limpa. Det underlättar om du har relevant erfarenhet från olika branscher i näringslivet, gärna från el/energi/anläggning, infrastruktur eller liknande. Erfarenhet inom offentlig upphandling är ett plus. Du behöver också ha en god kunskap/erfarenhet inom teknik/IT. För att trivas hos oss behöver du vara prestigelös, flexibel och villig att lära nytt. Du drar dig inte för att kavla upp ärmarna och få jobbet gjort. Självfallet är du lyhörd och bra på att kommunicera. Du är resultatorienterad, ansvarstagande och samarbetsorienterad. Hos oss går laget före jaget. Känner du igen dig i beskrivningen? Sök redan idag eller slå en signal till Henrik Rehmberg på 0709-727 337 om du vill veta mer om tjänsten. Vi rekryterar löpande. Välkommen med din ansökan!

29 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Säljare till branschledande bolag!

Om tjänsten Är du en målinriktad och driven person som älskar att skapa relationer? Vi på Recruitive söker nu efter nya stjärnor som brinner för att ta försäljning till en ny nivå genom att skapa långsiktiga relationer med alla kunder. Du kommer som Sales Development Representive att få ta del av utbildning samt coachning för att kunna prestera på bästa sätt i ditt arbete. I rollen är det du som skapar affärer genom att boka in möten med nya kunder och blir därför en viktig del inom bolaget. Du kommer att kontakta nya kunder i Sverige för att berätta om värdet som bolaget skapar och hur ni kan hjälpa företagen att lyckas. De potentiella kunderna når du via telefon och dator. Du kommer att jobba i ett dedikerat, sammansvetsat och engagerat team som är måna om att alla ska lyckas med sina mål och som ständigt strävar efter att nå ökade resultat och goda relationer. Söker du en långsiktig och stabil säljroll med goda utvecklingsmöjligheter – då är det här jobbet för dig! Dina arbetsuppgifter Du kommer till att börja med att ansvara för början av säljcykeln från prospektering till att boka in möten med nya potentiella kunder. Senare kommer du ha chans att utvecklas i din roll. Du kommer med telefon som arbetsverktyg att inrikta dig på B2B-försäljning mot företag och med din höga arbetsmoral driva teamet framåt i branschen. Stort fokus i rollen kommer att vara att skapa goda relationer med alla som du kontaktar. Din profil Det allra viktigaste är att du är hungrig, orädd, har ett starkt engagemang, ihärdig och går in 100% i det du gör. Du är van vid att knyta nya kontakter och vid att skapa affärsmöjligheter. Du kommer att bearbeta företag med stor variation där det är allt från enskilda firmor till aktiebolag. Det är viktigt att du både talar och skriver flytande svenska och engelska. Du har en inre drivkraft att alltid vilja leverera det bästa för dina kunder och nå bra resultat. Självklart är du positiv och glad, både mot kunder och mot dina kollegor. Kvalifikationer - Tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning - Akademisk utbildning eller tävlings bakgrund på högnivå är meriterande - Flytande på svenska och engelska, andra språk är ett plus - Resultatorienterad och driven - Stark drivkraft att utveckla nya affärer - Trivs i en snabbväxande miljö med kontinuerlig förändring - Inspireras och trivs i en miljö som präglas av goda relationer Om företaget Vår kund är framgångsrik i sin bransch och erbjuder fina möjligheter till att utvecklas, både som person och i din roll! Om oss Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Vi är medlemmar i Almega kompetensföretagen och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet

28 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Tysktalande Key Account Manager till Stena Aluminium i Älmhult

Stena Aluminium är Nordens ledande producent av aluminium genom återvunnen råvara. Vid vår anläggning i Älmhult producerar vi ca 70 000 ton per år av högvärdiga aluminiumlegeringar för gjuteriindustrin. Vi omsätter årligen över 1,5 miljarder SEK och är ca 100 medarbetare. Vi är en del av Stena Metallkoncern som har sitt huvudsäte i Göteborg. Läs mer på www.stenaaluminium.se Vill du vara med och utveckla hållbara affärer och skapa värde i ett bolag som gör skillnad – på riktigt? Drivs du av att utveckla affärsmöjligheter och att etablera långsiktiga kundrelationer på internationell nivå. Är du en naturlig nätverkare och doer som inte bara ser möjligheter utan också har förmågan att få det att hända? I din roll som Key Account Manager på Stena Aluminium har du riktigt stora möjligheter leda utveckling inom hållbara och cirkulära lösningar genom att erbjuda marknadens mest klimatsmarta lösning, återvunnen aluminium. OM TJÄNSTEN Vi söker en affärsdriven Key Account Manager med ansvar för att fortsätta utveckla Stena Aluminiums kunder och strategiska återförsäljare på en global marknad. Dina kunder är främst gjuterier representerade i flera olika branscher såsom automotive, bygg, telekom med flera. Du har budget och resultatansvar för dina kunder och du ansvarar för att nå uppsatta försäljnings- och tillväxtmål. Du ingår i ett internationellt Key Account Manager Team och tjänsten innebär resor både i Sverige och Europa. Resorna inom Europa sker framförallt till Tyskland, Polen och Tjeckien. Dina arbetsuppgifter innebär bl.a. • Utveckla affären och affärsmodellerna tillsammans med våra kunder och partner • Hitta nya kreativa lösningar för att optimera försäljningen för dina kundsegment • Genomföra budget- och forecast arbete med fokus på volym och prisutveckling • Analys och uppföljning av genomförda aktiviteter • Aktivt bevaka marknadernas trender, förändringar och konkurrenter för att säkra att lämpliga strategier implementeras och kommuniceras • Samverka med övriga kollegor inom sälj, produktledning och marknadsföring • Arbeta nära tekniskt säljstöd, transport, service & support för att säkerställa kundnöjdhet • • DET BÖRJAR MED DIG! Vi söker dig som har en väl dokumenterad erfarenhet av försäljning och vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning från högskola, alternativt IHM eller motsvarande. Du arbetar idag som Key Account Manager, Account Manager och har god erfarenhet av komplex försäljning, gärna med erfarenhet av en internationell miljö. Meriterande om du har en bakgrund från automotive och tillverkande industri. Du är van att arbeta med större kunder och projekt där du ansvarat för kundspecifika lösningar. Du behärskar goda språkkunskaper i tyska, svenska och engelska och har goda IT-kunskaper. Du är driven, engagerad och lösningsorienterad samt besitter förmågan att alltid leverera det lilla extra som är avgörande för att nå framgång. Du är trygg, har hög integritet och bygger långsiktiga relationer. Du är kundorienterad och söker ständigt förbättringar och sprider arbetsglädje till din omgivning. Du trivs av att arbeta i en miljö som kännetecknas av stor öppenhet och hög grad av professionalism där man brinner för att göra och utveckla affärer tillsammans med våra kunder. ÖVRIGT Tjänsten är placerad vid Stena Aluminiums huvudkontor i Älmhult, där även fabriken finns, men rätt kandidat kan även utgå från Stena Metalls kontor i Göteborg. Oavsett utgångspunkt förväntas att du tillbringar någon eller några dagar per vecka på kontoret i Älmhult. Eftersom du kommer att arbeta på en internationell nivå kommer rollen att kräva resande med övernattningar. Stena tillämpar bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. VI ERBJUDER Vi erbjuder dig möjligheten att bli en del av Stena Aluminiums fantastiska resa. Vi har en lång historia och många framgångsrika år bakom oss, men vårt största fokus är vår klimatsmarta och hållbara tillväxtresa framåt. Du erbjuds en central och strategiskt viktig roll och kommer att ha stort inflytande över bolagets fortsatta utveckling genom vårt delegerade affärsmannaskap. På Stena Aluminium är vi lagspelare som visar omtanke för kollegor, material och miljö. Vi delar med oss av vår kunskap och hjälps åt att lösa problem i vardagen bland engagerade kollegor i en positiv företagskultur får du möjlighet att växa. Det är, och ska vara, enkelt och tryggt att göra affärer med Stena. Kulturen är öppen, inspirerande och om du verkligen vill göra skillnad är det här platsen för dig. ANSÖKAN Vi samarbetar med rekryteringsföretaget Your Talent, ansök på www.yourtalent.se För ytterligare information kontakta rekryteringskonsult Johan Sjöberg på 0761-709851 eller via mail [email protected]

28 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Kundansvarig säljare

Söker du en spännande säljutmaning i ett stabilt, växande bolag med högt i tak och snabba beslutsvägar? Gillar du teknik och har förmåga att bygga långsiktiga relationer? Är du en driven säljare som älskar att vara ute hos kund och hitta nya affärsmöjligheter? Då kanske det här är jobbet för dig! Vi söker ytterligare en erfaren Kundansvarig säljare som vill jobba med nykundsförsäljning, prospektering och att vidareutveckla affärsrelationen med befintliga kunder. I rollen som Kundansvarig säljare är du en viktig person i Dokumenteras fortsatta utveckling. Vår kundbas består av både stora, väletablerade företag och mindre, mer nischade företag i spännande branscher. Som stöd har du övriga säljteamet samt en konsultchef som bistår med konsultstöd och rekrytering. Vi erbjuder dig en stimulerande miljö där du får utvecklas som säljare och person med våra kunder, vårt duktiga säljteam och våra proffsiga och kunniga konsulter. Du får en unik inblick i många olika typer av verksamheter i olika branscher och möjlighet till stort lärande. Du jobbar i ett drivet säljteam där laget går före jaget. Vi vill utvecklas med dina idéer och erfarenheter och jobbar hela tiden på att bli lite bättre. Som konsultbolag lägger vi mycket kraft på att få alla att trivas och utvecklas och vi har en härlig stämning bland våra medarbetare. Vi söker dig som har flera års erfarenhet av företagsförsäljning, gärna idéförsäljning, och från konsultverksamhet. Du har mycket energi, är uthållig och tvekar inte att lyfta luren. Våra bästa affärer jobbar vi upp själva, från första samtalet. Du älskar säljhantverket och att ha ansvar för affären från ax till limpa. Det underlättar om du har relevant erfarenhet från olika branscher i näringslivet, gärna från el/energi/anläggning, infrastruktur eller liknande. Erfarenhet inom offentlig upphandling är ett plus. Du behöver också ha en god kunskap/erfarenhet inom teknik/IT. Vi ser gärna kvinnliga sökanden och att du har en akademisk utbildning eller motsvarande. För att trivas hos oss behöver du vara prestigelös, flexibel och villig att lära nytt. Du drar dig inte för att kavla upp ärmarna och få jobbet gjort. Självfallet är du lyhörd och bra på att kommunicera. Du är resultatorienterad, ansvarstagande och samarbetsorienterad. Hos oss går laget före jaget. Känner du igen dig i beskrivningen? Sök redan idag eller slå en signal till Henrik Rehmberg på 0709-727 337 om du vill veta mer om tjänsten. Vi rekryterar löpande. Välkommen med din ansökan!

28 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
T Lab West söker en marknadsansvarig säljare!

Har du en talang för att bygga relationer? Har du dessutom en bakgrund från säkerhetsbranschen? Stämmer detta in på dig och du beskriver dig själv med egenskaper som entusiastisk och lyhörd kan du vara personen vi söker till TLab West! Information om tjänsten I över två decennier har TLab West varit en framstående aktör inom elektronisk högsäkerhet i Norden. Huvudkontor ligger placerat i Mölndal, precis utanför Göteborg, med cirka 20 kompetenta medarbetare. Även om kontoret ligger i Göteborg kan du som säljare utgå hemifrån oavsett vart i landet du bor. Ditt ansvarsområde kommer att omfatta Sverige, Norge och Finland där de flesta möten sker digitalt.  Verksamheten täcker hela spektrat från design och produktion av elektronik till omfattande mjukvarubaserade säkerhetssystem. TLab Wests högsäkerhetslösningar finns installerade och används i några av de högst säkerhetsklassade anläggningarna i Norden. För att hänga med expansionen behöver de nu en säljare som kommer att fungera som en nyckelperson i TLab Wests fortsatta tillväxt och utveckling!  Vi erbjuder dig På TLab West värdesätts en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där gemenskap, laganda och tekniskt engagemang står i fokus. Här ges medarbetare frihet under ansvar, vilket innebär att du lägger upp dina arbetsdagar efter behov. Bland förmånerna finns tjänstebil, friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring, företagshälsovård och möjlighet till en årlig bonus. Dessutom erbjuds även massage under arbetstid och ett eget kontor i stället för öppet kontorslandskap för en mer trivsam arbetsmiljö. För den som vill finns fantastiska utvecklingsmöjligheter hos TLab West! Målet är att på sikt utöka säljteamet, där du kommer vara en central person i att utveckla och leda. Du erbjuds en karriärväg där din insats och ambition verkligen gör skillnad – din framtid hos TLab West blir helt enkelt vad du gör den till! TLab West betonar betydelsen av att bygga och upprätthålla starka kundrelationer snarare än att fokusera på antalet kundmöten eller försäljningsmål. Målet är att förstå och möta kundernas behov på bästa sätt! Arbetsuppgifter I rollen som säljare kommer du vara med och stärka varumärket TLab West på marknaden. Du kommer att ansvara över aktiv försäljning av våra produkter till både installatörer och slutkunder. Produktportföljen består bland annat av våra produkter Sentrion och ORIGO som båda är säkerhetsplattformar för inbrott- och passersystem. Vanlig förekommande arbetsuppgifter: Försäljning av IAM-system till direktkunder och installatörer Försäljning av Inbrotts- och passersystem via installatörer Planering av strategiskt säljarbete och konkurrentanalyser för att identifiera marknadsmöjligheter Ansvara för planering och ledning av projekt samt delta i branschmässor och liknande evenemang för att öka synlighet och utvidga nätverksmöjlighet Vi söker dig som Vi söker dig som har erfarenhet från säkerhetsbranschen och som förstår säljprocesser. Kanske arbetar du idag som säkerhetstekniker med inslag av sälj och nu vill gå mot en mer renodlad säljroll? Eller arbetar du idag som säljare och har ett förflutet från säkerhetsbranschen? För att du ska trivas i rollen tror vi att du som person är engagerad och självgående och har en förmåga att förstå och möta kundernas behov på ett lyhört sätt. Det är viktigt att du värdesätter att både skapa och upprätthålla goda relationer med kunderna och trivs med att vara ett ansikte utåt för TLab West! Krav för tjänsten är B-körkort samt goda kunskaper i svenska och engelska tal och skrift. Övrigt Stad: Göteborg eller enligt överenskommelse (Tjänsten kan utföras på distans) Omfattning: Heltid Tillträde; Omgående eller enligt överenskommelse Kontaktperson för rekryteringen: Klara Andersson, [email protected] Då TLab Wests kunder verkar inom säkerhetsklassade organisationer kommer ett utdrag ur belastningsregistret att genomföras för slutkandidat. I den här rekryteringsprocessen använder vi oss av löpande urval.

28 maj 2024
Sista ansökan:
5 juli 2024
Key Account Manager till Samsung // Stockholm

Samsung Nordics erbjuder en spännande arbetsmiljö där innovation och teknologi möts. Här får du möjligheten att arbeta med banbrytande produkter och lösningar som formar framtiden. Vi värdesätter mångfald, kreativitet och professionell utveckling. Sök denna tjänst och låt ditt driv skapa förändring i en av världens ledande teknikföretag! Om uppdraget: Som Key Account Manager hos Samsung ansvarar du för att maximera försäljning och vinst både på kort och lång sikt. Du representerar Samsung genom hela säljprocessen, från initialt kontrakt till slutlig service, och bygger långsiktiga relationer med våra nyckelkunder. Vi söker dig som är strukturerad, kreativ och har hög energinivå. Du har stark social kompetens och är en flexibel initiativtagare med förmåga att kommunicera och förklara komplexa samband. Förhandlingsfärdigheter och analytisk förmåga är också viktiga egenskaper. Huvudsakliga ansvarsområden: Representera Samsung mot kunden genom hela säljprocessen. Uppdatera och etablera 3-månaders försäljningsprognoser veckovis. Uppnå och överträffa försäljningsbudget både vad gäller in- och utgående försäljning samt optimera kanalens lager. Utveckla kundrelationer på alla nivåer inom organisationen och stärka synergier mellan alla produkter. Övervaka och upprätthålla hälsosamma nivåer av handelsutgifter och prissättning för att förbättra kundens totala lönsamhet. Kvalifikationer och erfarenhet: Gymnasieutbildning som minimum. Akademisk bakgrund eller annan högre utbildning är meriterande. Minst 3-5 års erfarenhet av försäljning i liknande roll inom elektronikindustrin (leverantör och/eller återförsäljare). Dokumenterad förmåga att generera affärer. Bra nätverk inom kanaler samt nyckelkunder på marknaden är meriterande. START: Enligt överenskommelsePLATS: StockholmOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpandeUPPDRAGET LÖPER: 2024-06-10 - 2029-06-09 med mycket god chans till förlängning eller direktanställning.ANSTÄLLNING:För denna tjänst anställs du som konsult via Oddwork och arbetar ute på uppdrag hos bolaget. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

28 maj 2024
Sista ansökan:
14 november 2024