Kundtjänstchef

Sök bland 29 lediga jobb som Kundtjänstchef och börja ditt nya yrkesliv idag!

Team Manager

Hundratusentals människor skadas varje år, men väldigt få gör anspråk på, och får sina personliga försäkringsersättningar, eftersom det är komplicerat att gå igenom en försäkringsprocess då det kräver tid, kunskap och tålamod. Vi på Insurello har utvecklat den första digitala lösningen som hjälper människor att få ut rätt ersättning från sina olycksfallsförsäkringar. Vi har redan hjälpt våra kunder att få 700 MSEK i ersättningar och antalet användare växer för varje timme. Om rollen: Bakom vår innovativa digitala lösning finns ett fantastiskt team med handläggare som ser till att alla kunder som kontaktar Insurello får den bästa hjälpen och råden samt garanterar en fantastisk kundupplevelse. Som Team Manager kommer du att skapa förutsättningar för det här teamet att leverera bästa möjliga resultat och säkerställa en god arbetsmiljö. Det här gör du som Team Manager på Insurello: Arbeta kontinuerligt för en trygg arbetsmiljö och se till att teamet är motiverat. Engagera teamet och ge dem rätt förutsättningar att lyckas i sina respektive yrkesroller (1-1s, hjälpa till att etablera personlig utveckling, samt skapa utvecklingsplaner för framtiden). Tillsammans med teamet sätta upp och anpassa mål och KPI:er samt säkerställa att teamet presterar i enlighet med dem. Analysera arbetssätt inom teamet och strukturera samt förbättra hur vi kan hantera ärenden på ett kvalitativt sätt och erbjuda kundservice på hög nivå. Det här besitter du: Ett par års erfarenhet som teamledare eller motsvarande, där du framgångsrikt hanterat fullt personalansvaroch drivit teamet mot höga resultat. En passion för att skapa strukturerade arbetsflöden som harmoniserar perfekt med din iver att lösa problem. Genom att sammanföra rutiner och processer förenklar du uppgifter för andra på ett smidigt sätt. Proaktiv inställning till lärande och är ivrig att kontinuerligt utvecklas och växa både professionellt och personligt. Du talar flytande svenska och engelska. Det är fantastiskt om du också har: Ett datadrivet mindset och använder data för att fatta informerade beslut och optimera teamets arbete. Starka ledaregenskaper som inspirerar och stärker andra i deras professionella utveckling. Jobbat inom kundtjänst eller försäkringsindustrin och har erfarenhet med försäkringsbolagspolicyer eller är villig att lära dig rutinerna. Vad erbjuder vi? Frihet och självständighet i ditt dagliga arbete, vilket medför stort ansvar. En möjlighet att snabbt implementera förändringar och se omedelbara resultat - perfekt för ledare som gillar att se snabba framsteg. En möjlighet att ansluta till ett innovativt startup-företag med en lysande framtid, genom att utmana en gammalmodig industri. Vi erbjuder även: 30 dagars årlig betald semester Tjänstepensionsplan i Avanza 5000 SEK i friskvårdsbidrag Flexibla hybridarbetsmöjligheter med teamet baserat i Stockholm Personliga terapi-sessioner Föräldralön

14 maj 2024
Sista ansökan:
16 oktober 2024
Service Team Lead to Temperature Sensitive Solutions

About the company Over the past 30 years, TSS has worked together with some of pharma’s most respected companies to ensure patient safety at every stage of the journey allowing the drug delivery process to be streamlined – saving cost and boosting sustainability. TSS’s SaaS, data loggers, and services are used by leading pharma companies within the primary and secondary distribution of commercial products, end-2-end in clinical trials in +100 countries. Click here to read more about what we do at TSS! About the positionAs Service Team Lead, you’ll be responsible for delivering our growing service offeringsrelated to our operations. This new position within TSS includes securing system performance, managing deployment of system upgrades, monitoring and follow-up on KPI and customer expectations by; Develop and implement efficient processes to streamline operations and reduce customer dependency Manage workload distribution and resource allocation to ensure optimal efficiency and scalability Collaborate with team members to identify areas for improvement and drive positive changes You will report to TSS Chief Operations Officer as member of the Operations team. Qualifications: This position calls for a professional with a background in operations management, coupled with strategic thinking and leadership capabilities. We also believe you: thrive where you can make a difference in finding new solutions are experienced in running a service- and customer oriented team have excellent and effectivecommunication skills in English and Swedish are solution oriented with an attention to details are well organized and structured with the ability to plan, prioritize and manage tasks and assignments independently are used to work in a quality driven environment technical knowledge and experience of managing external IT-solution Learn more about working at TSS We offer an inspirational and well-being working environment, an innovation-driven and fast-growing global company. We believe in offering flexibility through a hybrid workplace, keeping in mind that time together is essential for our company DNA. TSS head office is in Stockholm, Hagastaden, with local representation in North America, the UK, and UAE. If you have any questions about Asta Agency's recruitment process, feel free to contact us at [email protected]. About Asta Agency Asta Agency is a staffing and recruitment company where you, as a job seeker, are the focus. We collaborate with attractive employers across the service sector in major cities. AtAsta Agency you have the opportunity to work as a consultant or be recruited directly to our clients. We are your partner on the path to a successful career. If this isn't the right role for you right now, we encourage you to connect with us or explore more job opportunities on our website.

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
Kundtjänstmedarbetare till Verdis i Upplands Väsby

Verdis är en av Sveriges ledande privata aktörer inom insamling och transport av källsorterat hushållsavfall från kommuner och kommunala bolag. Med över 500 medarbetare och 300 fordon i daglig drift når vi ut till ca 1 500 000 invånare i omkring 25 kommuner. Vi är en del av Verdis Nordic; en hållbarhetsinriktad koncern som erbjuder miljötjänster inom Norge, Danmark, Finland och Sverige. Verdis är en ledande aktör inom avfallsbranschen och vi ansvarar för att leverera högkvalitativa tjänster till våra uppdragsgivare. Vi är stolta över vårt engagemang för att upprätthålla miljövänliga lösningar och för att effektivt hantera avfall. Är du en administrativ fena med erfarenhet av kundtjänst- eller serviceyrken? Vill du dessutom ha ett jobb där du kan vara stolt över att din insats gör avtryck för en bättre, renare och mer hållbar framtid? Då ska du söka jobbet som kundtjänstmedarbetare hos oss! Om jobbet Verdis ansvarar för avfallsinsamlingen i Danderyd och Täby, med Danderyds kommun respektive Täby kommun som uppdragsgivare och samarbetspartner. Vi behöver nu förstärka organisationen med en engagerad och lyhörd kundtjänstmedarbetare som också är en kompetent administratör. Som medarbetare i Verdis kundtjänst blir du ofta den första kontakten mellan oss och våra kunder och du är därmed en mycket viktig representant för bolaget och ett viktigt led i att upprätthålla och stärka Verdis varumärke. Dina ansvarsområden består i huvudsak av att ta emot och bemöta frågor från kunder. Administration som exempelvis ärendehantering i våra olika system och återkoppling till kolleger och abonnenter ingår också i tjänsten. I den här rollen rapporterar du till vår kundtjänstchef och ingår i ett team med två andra kundtjänstmedarbetare och en ekonomiassistent. Arbetsort är Vällsta, Upplands Väsby.  Mer specifikt är dina arbetsuppgifter bland andra att: - Besvara inkommande frågor som rör generell avfallshantering och fakturering - Besvara hämtningsrelaterade frågor om exempelvis framkomlighet, produkter och tjänster - Ärendehantering via telefon, e-post och i vårt verksamhetssystem, Thor - Vid behov vara behjälplig och serva Verdis miljöarbetare i deras arbete vid hämtställen - Vid behov förmedla kontakt vidare till rätt person eller avdelning, såväl internt som externt - Arbeta för att förbättra rutiner och samarbete mellan oss, våra kunder och våra uppdragsgivare Vem är du? För att lyckas och trivas i tjänsten tror vi att du: - Brinner för kundkontakt och för att ge förstklassig service - Är stresstålig och trivs med att arbeta i ett högt tempo - Är analytisk, noggrann och kan, genom ett strukturerat arbetssätt, arbeta med flera ärenden parallellt - Är självgående och lösningsorienterad - Är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift - Har mycket god administrativ förmåga samt god dator- och systemvana Utöver detta har du som lägst avslutad gymnasieutbildning och minst ett års erfarenhet av kundtjänstarbete, gärna från ett företag inom avfalls- eller transportbranschen. Kännedom vad gäller avfallshantering och lokalkännedom i Täbys och/eller Danderyds kommun är mycket meriterande. Vi kommer dock att lägga stor vikt vid personliga egenskaper i samband med rekryteringen. Övrigt om tjänsten Start: Enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Omfattning: Heltid. Arbetstid: ca 07:30-16:30 Anställningsform: Tillsvidareanställning (provanställning tillämpas). Arbetsplats: Vällsta, Upplands Väsby. För att kunna ta dig till och från arbetsplatsen krävs det att du har B-körkort och tillgång till egen bil. Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Ansökan sker via vår hemsida, https://www.verdis.se/sv/arbeta-hos-oss/. Vi tar inte emot ansökningar via e-post men har du frågor kring tjänsten går det bra att kontakta [email protected].

10 maj 2024
Sista ansökan:
5 juli 2024
Operativ Teamleader till Optibelts kundservice

Vill du arbeta som kundservicemedarbetare med ett ansvar som Operativ Teamleader i ett internationellt bolag? Har du tidigare erfarenhet av kundservice inom B2B och är både lösningsorienterad och serviceinriktad? Då har Optibelt tjänsten för dig! Om Tjänsten Som Operativ Teamleader inom kundservice på Optibelt kommer du att spela en central roll i att leda och driva utvecklingen av Optibelts kundserviceavdelning. En del av dina arbetsuppgifter kommer att vara att skapa och underhålla en kunskapsbas för att säkerställa effektiv och smidig kundinteraktion. Majoriteten av din tid kommer du att arbeta som operativ kundservicemedarbetare, där du kommer vara  i kontakt med kunder som finns inom en bredd av branscher såsom tillverkande industri, automotive och inom gruvnäringen. Du kommer därtill att ha ett nära samarbete med utesäljare samt kollegor på huvudkontoret i Tyskland för att optimera processer och rutiner samt implementera förbättringar för att säkerställa effektivitet och kundnöjdhet. Tjänsten är placerad i Malmö. Om dig Vi söker dig som är en engagerad individ med gedigen erfarenhet inom kundservice, särskilt inom B2B-sektorn. Du får gärna vara van vid att arbeta med hela orderflödet, hantera förfrågningar från kunder, lägga ordar och säkerställa en smidig leveransprocess. Du förväntas ha en god behärskning av Office-paketet och arbetat med affärssystem tidigare, gärna SAP. Det är även viktigt att du behärskar svenska och engelska både i tal och skrift för att kunna kommunicera effektivt med kunder och kollegor. Det är därtill meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med produkter eller tekniska produkter. Du är en ledare som uppskattar internt samarbete och tar ägandeskap över dina uppgifter. Du drivs av att effektivisera processer och förbättra arbetsflöden för att uppnå bästa möjliga resultat. Din förmåga att prioritera och behålla lugnet även under hög arbetsbelastning är avgörande för att lyckas i rollen. Du har utmärkta kommunikationsfärdigheter och är pedagogisk i din kommunikationsstil. Du är skicklig på att skapa och underhålla goda relationer både internt och externt. Om Optibelt Skandinaviska AB Optibelt, har varit verksamma i över 150 år, är tillverkare och marknadsledande inom området drivelement som kuggremmar, kilremmar, kraftband, rippenband med tillhörande metallprodukter. Optibelt är idag en världsomspännande koncern med 9 fabriker och 33 försäljningsbolag över hela världen. Moderbolaget har sitt huvudkontor i Höxter i Tyskland. Optibelt Skandinaviska AB är lokaliserat i Malmö och är försäljningsbolag med ansvar för den skandinaviska marknaden. Läs mer om företaget på www.optibelt.com Kontaktuppgifter I den här rekryteringen samarbetar Optibelt med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Cecilia Danlarén via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

8 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Head of Customer Success till EFUEL

EFUEL är ett snabbrörligt bolag och ett tight team med en varm, vänlig och välkomnande kultur. Nu söker vi dig som vill leda Customer Success-teamet och se till att EFUEL får behålla sin fantastiska rating på Trustpilot. Du kommer i denna roll ha ett övergripande ansvar över kundupplevelsen och se till att EFUEL kan fortsätta leverera i världsklass! OM TJÄNSTEN EFUEL grundades 2019 med visionen att vara den ledande nischdistributören av hårdvara för elbilsladdning till installatörer och återförsäljare i Norden. Förutom att förse deras partners med toppmoderna elbilsladdningslösningar driver de också innovation och effektiviseringar av elbilsbranschen och deras engagerade team strävar ständigt att varar i framkant av utvecklingen. I en bransch som ständigt förändras med nya aktörer och produkter, är EFUELs Customer Success-team en kritisk funktion. De är inte bara experter på att skapa en kundupplevelse i världsklass, deras kundinsikter bidrar till att sätta riktningen för EFUEL framåt. EFUELs fokus på innovation och partnerskap gör dem till en unik aktör, och nu söker vi dig som vill leda Customer Success-teamet framåt. Arbetsuppgifter Som Head over Customer Success är du ansvarig för att leda och utveckla Customer Success-teamet. Du kommer att arbeta nära hela bolaget, men extra nära samarbetar du med säljteamet, marknadsteamet och inköp för att säkerställa att bolaget ger sina kunder och partners den bästa möjliga förutsättningen att lyckas. Du kommer att arbeta både operativt och bemöta kunder i supporten och strategiskt med att fortsätta utveckla teamet och kundupplevelsen framåt. VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet av att arbeta i, eller leda, ett högpresterande kundserviceteam - Har goda kunskaper inom energibranschen, gärna från elbilsladdningsbranschen - Har ett stort intresse för tekniska produkter - Behärskar svenska och engelska obehindrat då både språken förekommer dagligen Som person ser vi att du har en mycket hög servicekänsla, där du alltid strävar efter att leverera med högsta kvalitet. Du trivs i en energisk start-up-miljö och har en förmåga att motivera och engagera andra. Du har en förmåga att leda andra, samtidigt som du är prestigelös i din roll. Framåt i processen kommer vi främst fokusera på följande personliga egenskaper: - Serviceinriktad - Resultatinriktad - Problemlösande - Kommunikativ Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Du kan läsa mer om EFUEL här!

8 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Operativ chef

Arbetsbeskrivning Har du tidigare arbetat som chef och vill nu stötta upp i en statlig organisation under en begränsad period? Har du även erfarenhet av service och drivs av att coacha medarbetare till att nå sin fulla potential? Då har vi en tjänst för dig! Vi söker just nu en första linjechef till vår kund i Göteborg som är verksam inom statlig myndighet. I rollen som första linjechef kommer du arbeta med att driva och leda verksamheten mot enhetens uppsatta mål. Du kommer ha personalansvar för cirka 8 medarbetare placerade i Göteborg och arbetet sker på plats i kundens centralt placerade lokaler. Som chef inom serviceområde väst kommer du att vara underställd enhetschefen och ingå i enhetens ledningsgrupp. Enhetens ansvarsområden innefattar bland annat förvaltning av myndighetens lokaler, fordon, beklädnad, skydd av egendom och tjänstekort, samt att utveckla, förvalta, tillhandahålla och säkra verksamhetens behov av ändamålsenlig och effektiv verksamhetsservice. Inom ramen för enhetens uppdrag ingår även utveckling- & förvaltning av framtidens kontorslösningar. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av chefsbefattning inom en större organisation som även har verksamhet på olika platser runt om i landet. Vi ser även att du har erfarenhet av att leda i förändring, samt erfarenhet av att följa upp verksamhetens resultat och föreslå förbättringsåtgärder. Vidare är det önskvärt om du har erfarenhet av distansledarskap.  Detta är ett konsultuppdrag under 5 månader med omgående start, men det finns chans till 6 månaders förlängning. Ifall detta passar dig, sök tjänsten redan idag! Ansvarsområden Driva verksamheten mot uppsatta mål Personalansvar för cirka 8 medarbetare Verkställa myndighetens fattade beslut Kvalifikationer Tidigare chefserfarenhet Erfarenhet av förändringsledning Erfarenhet av att följa upp verksamhet, analysera resultat och föreslå förbättringsåtgärder Erfarenhet av distansledarskap Erfarenhet Coaching och mentorskap Förändringsledning Ledarskap Beslutsfattande Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

6 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Teamleader Sales Support till Leviat i Göteborg

Leviat is the world´s leading designer of engineered connection solutions. We are a trusted partner and an industry-leading innovator with a track record of success. We are home to a worldwide team of engineering, manufacturing, and product design experts focused on providing safe, durable, and dependable solutions to your company’s challenges. Formed in 2020 as a single organisation - Leviat brings together the expertise, resources and heritage of market-leading businesses including Ancon, Halfen, Meadow Burke and Plaka. Leviat employs almost 3,000 people at 60 locations across North America, Europe and Asia-Pacific, providing an agile and responsive service worldwide. As a CRH company, Leviat is part of the leading building materials business in the world. Leviat - https://www.youtube.com/watch?v=BPEQx21VOdA&t=26s Visit www.leviat.com for further information. Nu söker vi en kundfokuserad ledare med erfarenhet av kundsupport till Leviat i Göteborg. Om du trivs med utveckling att arbeta med människor, ledarskap, försäljning och service, så är detta en roll för dig! ARBETSBESKRIVNING Som Teamleader Sales Support har du det övergripande ansvaret för att leda och utveckla supportfunktionen och teamet. Du skapar de bästa förutsättningarna för att gruppen ska lyckas och arbetar metodiskt för mål och uppföljning. Rollen är även mycket operativ och du arbetar ca 85% av din tjänst som innesäljare/kundsupport med lösningsorienterad kundsupport och försäljning via telefon och mail. Du kommer även att driva och leda förbättringsprojekt och stöttar övriga avdelningar såsom utesälj, teknik, kvalitet, logistik och marknad. Befattningen innebär budget- och personalansvar för två personer och tjänsten är stationerad i Gårda, Göteborg och du rapporterar till Försäljningschef. VEM ÄR DU? Vi söker dig som har något eller några års erfarenhet av att arbeta i en liknande roll med personalansvar. Rollen är mycket varierad vilket gör att vi söker dig som både tycker om att arbeta ”hands on” och tillika strategiskt. Du är en duktig ledare som har förmågan att coacha, inspirera och motivera ditt team till att nå framgång. Tillika är du en driven och engagerad person som tycker om att arbeta operativt. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och har du dessutom erfarenhet av byggbranschen så är detta meriterande. Du har förmågan att agera affärsmässigt i alla sammanhang och är inte rädd för att hugga i när det behövs. Du har en naturlig fallenhet för försäljning och service samt har ett väl utvecklat ordningssinne och en känsla för detaljer som gör att du har lyckats i dina tidigare roller. Du är strukturerad, noggrann och har goda erfarenheter av att arbeta i större affärssystem, med fördel SAP. Du har goda IT-kunskaper och behärskar svenska och engelska i tal och skrift, övriga nordiska språk är meriterande. DIN PERSONLIGHET Som person är du positiv och nyfiken, du drivs av att hela tiden hitta nya och effektivare arbetssätt för att på så sätt bidra till utvecklingen av bolaget. Du är resultatorienterad, har en stor passion för att utveckla människor och med en känsla för affären. Du är en duktig kommunikatör och har inga problem att ta en dialog, ett utmanande samtal eller en förhandling både internt som externt. Du är dock ödmjuk i din framtoning, med fokus på människan och har hjärtat på det rätta stället. Du har intresse för affärer och trivs i en dynamisk och snabbrörlig miljö där prioriteringar och problemställningar snabbt kan komma att ändras ANSÖKAN Vi samarbetar med rekryteringsföretaget Your Talent i denna rekrytering, ansök på www.yourtalent.se För ytterligare information vänligen kontakta rekryteringskonsult Johan Sjöberg på 0761-709851, [email protected]

3 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Team Manager inom Customer Service

Det här är vi För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar. Vår kollega Sofia, som ansvarar för teamet Assistance Avengers, ska bli mamma och behöver därför fokusera på annat under en tid. Det unnar vi henne självklart och söker därför en ersättare och samtidigt ledare till hennes team. Rollen är ett vikariat på 1,5 år, med goda möjligheter till förlängning.  Vad du kommer att göra I rollen som Team Manager i vår nya kundserviceorganisation är du med och ansvarar för det viktigaste vi har - våra kunder. Du leder ett team av kundserviceagenter och har fullt ansvar för dina medarbetare, inklusive deras och teamets gemensamma prestation och resultat.  Du coachar, utvecklar och inspirerar ditt team på daglig basis och säkerställer att vi har rätt personer på plats för att nå våra övergripande ambitioner och mål. Du och ditt team mäts på nyckeltal inom kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och medarbetarnöjdhet. Utöver det får du möjlighet att spela en stor och avgörande roll i etableringen av vår nya interna kundserviceorganisation genom att få vara med och sätta och förverkliga strategi och plan. Som Team Manager är du en del i vår interna kundserviceorganisations ledningsgrupp. Som Team Manager kommer du att: * Rekrytera och onboarda ny personal * Genom ett tydligt och närvarande ledarskap leda och utveckla ditt team och dina medarbetare * Hålla kontinuerliga mål- och utvecklingssamtal * Följa upp och rapportera ditt teams prestation * Aktivt arbeta med utvecklingen av vår nya kundserviceorganisation (e.g. intiativ, förbättringsagenda) Vem du är Brinner du för att leda människor och har du en passion för att skapa en kundnöjdhet i världsklass? Då kanske du är rätt person för jobbet! För att lyckas i rollen som Team Manager hos oss på Telenor, är du en person med stark förmåga att leda och utveckla andra. Du har tidigare ledarerfarenhet inom i en kundnära roll och det är starkt meriterande om du har tidigare bakgrund/erfarenhet av kundservice eller något av följande områden, inom Telecom eller närliggande branscher. * Försäljning och/eller säljstyrning * Coachning och uppföljning av service- och kundnöjdhet inkluderat samtalsstyrning * Måluppföljning och visualisering av prestation genom tävlingar etc. * Driva och följa upp förbättringsinitiativ i en operativ verksamhet Du är van vid att arbeta mot tuffa mål i ett högt tempo och ser hur du kan bidra till en god struktur och en kvalitetssäker leverans i vår nya organisation. Kom och bli en del av Telenor Sveriges satsning nu och skicka in din ansökan redan idag! Vårt löfte Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även: * Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen. * Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer. Sök till oss idag Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta ansvarig rekryterare ledare Christoffer Lundström, [email protected]. Skicka inte ditt cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas. Sista ansökningsdagen: vi utvärderar applikationer löpande så sök idag. Placeringsort: Stockholm Bra att känna till Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

3 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Platschef sökes för konsultuppdrag

Har du tidigare ledarerfarenhet? Bra. Till ett välkänt företag i Borlänge söker vi nu en platschef för ett tidsbestämt uppdrag Nu söker vi dig som vill ha en central roll i ett företag som erbjuder sina kunder kvalitetsprodukter samt service och support inom industriautomation! Vi söker dig som är en ledare som brinner för att utveckla och coacha dina medarbetare. Låter det intressant? Bra. Ta chansen och kom in i vårt team och driv vår verksamhet mot nya höjder!Uppdraget startar omgående och löper till oktober med möjlighet till förlängning.Välkommen med din intresseanmälan redan idag! Ditt anställningserbjudande Vi välkomnar dig till en arbetsplats där du uppskattas för dina goda ledaregenskaper. Då vi rekryterar för en permanent tjänst önskar vi din erfarenhet och kompetens under tiden för att driften ska fortgå i det dagliga.  Teamwork är naturligt för oss. Vi är en organisation med blandade expertområden, där alla har en viktig roll. Tillsammans genomför vi våra projekt i team som avlastar och hjälper varandra. Från kundkontakt till teknik och service på plats. Dina arbetsuppgifter I rollen innebär det att du tar ledaransvar för att operativt styra, fördela och prioritera arbetet för drygt 10 medarbetare inom kundservice, ordermottagning och lager. Du ansvarar även för att utvärdera och följa upp verksamheten samt arbeta mot uppsatta KPI:er. Att genomföra medarbetarsamtal och se till arbetsmiljön är också centrala delar av ditt ansvar. Därutöver ingår att kontinuerligt förbättra och effektivisera processerna för att säkerställa en smidig verksamhet. Värt att veta Uppdraget har start omgående och löper ca 5 månader. Antingen är du anställd vid oss på TNG för uppdragets löptid eller så är du underkonsult. Våra förväntningar Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av att leda ett team med fokus på att vara en företagspartner i världsklass. För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara en person som är ödmjuk, beslutsam och redo att agera. Du är van vid att ta ansvar för ditt eget arbete genom att planera, prioritera och skapa struktur. Som ledare är du inte bara en coach utan även en problemlösare, som tar itu med utmaningar med en positiv inställning. Vi ser ledarskap som en nyckelfaktor för att nå framgång. Din kommunikation är tydlig och du agerar i enlighet med dina ord. Du involverar dina medarbetare i att sätta mål och skapa visioner, vilket skapar en känsla av delaktighet, glädje och engagemang. Vidare är du öppen för förändringar, ser möjligheter framför risker och är inte rädd att testa nya idéer. Du pratar och skriver flytande svenska.   Intresserad? Detta är ett interimsuppdrag som chef, där du antingen kan bli anställd som hos konsult hos oss på TNG eller blir anlitad som underkonsult för att arbeta på plats hos vår kund. På TNG är vi specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och uppdraget kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

2 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Enhetschef servicecenter

Beskrivning Brinner du för service och ledarskap? Då kanske du vill du vara med och utveckla och leda vårt servicecenter som består av ca 20 medarbetare med ansvar att sköta bland annat internservice i Samhällsbyggnadshuset, konferensvärdar i bibliotekshuset och gamla Wermlandsbanken samt service i kommunens motionscentral och gästhamn. Enheten servicecenter är en del av serviceavdelningen, vars uppdrag är att ge internservicen till kommunens förvaltningar och bolag så att de kan fokusera på sina kärnuppdrag. Hela serviceavdelningen är kvalitets- och miljöcertifierade enligt ISO 9001 och ISO 14001. Arbetsuppgifter Som enhetschef för servicecenter ingår du i serviceavdelningens ledningsgrupp. Ditt uppdrag är att tillse att medarbetarna trivs, känner arbetsglädje och engagemang samt har tillräckligt mandat och rätt förutsättningar för att utföra sina uppgifter på allra bästa sätt. Det förväntas att du är en närvarande och inkluderande chef som trivs med att söka ständiga förbättringar och koppla detta till motiverande målsättningar. Exempel på aktuella arbetsuppgifter: - Operativt ansvar för drift, uppföljning av uppdrag och mål samt säkerställa ett effektivt användande av resurser - Hantera systematisk avvikelsehantering avseende till exempel kundklagomål och förbättringsförslag för att se till att våra tjänster håller en hög kvalitet. - Upprätta och underhålla nödvändiga arbetsinstruktioner och processflöden samt säkerställa att våra beslutade arbetssätt och metoder efterlevs. - Löpande arbeta med kompetensförsörjning där du rekryterar, utvecklar och stöttar dina medarbetare - Planera och hålla i månadsvisa arbetsplatsträffar - Skapa, samverka och bibehålla goda relationer till verksamhetens kunder - Genomföra prioriterade och planerade kundmöten - Utvärdera och analysera verksamheten utifrån ekonomi och arbetsmiljö - Säkerställa att våra beslutade arbetssätt och metoder efterlevs - Ansvarar för att säkerställa att gällande lagar, regler och instruktioner följs. Karlstads kommun erbjuder individuell handledning och gedigen chefsutbildning till alla chefer. Kvalifikationer Vi söker dig som uppskattar ett verksamhetsnära, operativt och inkluderande ledarskap. För att vara rätt person för uppdraget ser vi att din ledarstil bygger på kommunikation och förmåga att entusiasmera dina medarbetare för att skapa ett gott arbetsklimat. Du brinner för att ge rätt service och sätter kunden i första rummet. Du har tidigare chefserfarenheter, gärna inom service-/facility managementbranschen, där du har haft både persona-, budget- och ekonomiansvar. Vi ser gärna att du även har erfarenhet och kunskap om schemaläggning samt om de lagar och krav som ställs inom livsmedelshygien och arbetsmiljö. Det är meriterande om du har erfarenhet från ledningssystem, exempelvis ISO 14001 och 9001. Om Karlstads kommun Teknik- och fastighetsförvaltningens cirka 600 medarbetare bygger och sköter Karlstad. Med ansvaret för en trygg och vacker miljö sköter vi kommunens dricksvatten och avloppshantering, gator och parker, lekplatser och skogsmark samt den interna servicen. Vi utvecklar infrastrukturen, förvaltar fastigheter och bygger bland annat nya skolor och har hand om kommunens naturområden. Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss! Övrig information För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

2 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024